Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Kan het nog?

Hallo,

Allereerst wil ik natuurlijk alle mommys to be heel erg feliciteren!
Nu heb ik zelf ook de vraag mag ik mezelf nu ook zo gaan noemen?
Vandaag ben ik 10 dagen na mijn nod en nog steeds geen menstruatie te bekennen, even voor alle duidelijkheid ik heb mijn eisprong gehad op 10 november en heb de afgelopen maanden een regelmatige cyclus van 27/28 dagen gehad. Medicijn gebruik en stress kan het ook niet aan liggen.
Vanaf mijn nod heb ik getest, negatief, 3 dagen later weer negatief en na 7 dagen ook nog steeds negatief helaas. Toch zijn er wel enkele zwangerschapsverschijnselen, zo ben ik in vlagen ineens heel misselijk en heb ik veel meer opkomend maagzuur. Overdag sneller vermoeid, maar ook slapeloos in de avond zodra ik in bed lig. Nu al een halve week elk reclameblok het gevoel hebben hoognodig naar de wc te moeten, ook al valt dit op de wc dan weer heel erg mee. Zo heb ik dan ook ineens meer witte afscheiding als ik voorheen had. Ook begin in allemaal pukkeltjes te krijgen. Gister toch erg gespannen en gevoelige/pijnlijke borsten, maar dat zwakte vandaag weer af, alleen tegen de avond begin dit mild weer op te zetten. ( Dit heb ik allemaal nog niet eerder ervaring bij mijn menstruatie) Tot gister voelde ik mij ook echt zwanger maar begin nu echt onzeker te worden omdat het al zo lang duurt. Dit weekend zal ik weer een test doen en aankomende maandag ( als nog steeds geen menstruatie en test negatief is) bel ik de huisarts om daar verder te overleggen.

Kortom... ik weet dat jullie mij ook eigenlijk niet verder kunnen helpen hiermee en dat ik gewoon zal moeten afwachtten, maar toch hoop ik dat jullie misschien jullie verhaal zouden willen delen om mij weer een beetje gemoedsrust te geven. Ik wil toch zo graag een kindje. Wat duurt wachtten dan toch lang

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.