Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

ongepland zwanger van derde kindje

afgelopen donderdag stond ik ineens met een positieve test in mijn handen en heb nu eerlijk gezegd geen idee wat ik moet doen.
dit zou betekenen dat we ons derde kindje gaan verwachten en dit was zo niet onze bedoeling!
we hebben 2 kindjes en na de laatste zwangerschap van ons zoontje wisten we zeker dat wij als gezin klaar waren.
wij zijn daar ook eigenlijk zo zeker van dat we toen hebben besloten dat de afspraak voor sterilisatie voor mijn man al staat! ( 29 maart).
tja en dan sta je in 1 keer met een positieve test in de handen.
we komen eigenlijk net uit een hele zware financiële dip. dus ook dat werkt ook niet echt mee. slaapkamers zijn allemaal bezet! we krijgen net weer een klein beetje vrijheid.. wil ik dat allemaal wel weer opgeven..
nu ben ik 35 dus zou het betreft leeftijd nog best willen. maar mijn man is ook 48.. willen we dan nog wel weer aan de luiers beginnen?!
daarin tegen is mijn altijd van huis aan het werk..dus de doordeweekse dagen zou ik er alleen voor komen te staan.
maar er zit ook wel een stukje gevoel wat zegt, wie ben ik om te zeggen dat deze kleine ukkepuk niet in ons gezin past.
ook heb ik bij mijn eerste zwangerschap een zware prenatale depressie gehad en bij de tweede een zware prostonale depressie gehad.. iets wat ik niemand gun en ook nooit weer wil ervaren!
heeft iemand ook ooit voor zo'n keuze gestaan en wat hebben jullie toen besloten?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Li

Li

29-01-2017 om 16:03

Hoe

oud zijn je kinderen?

sussie12

sussie12

29-01-2017 om 16:11 Topicstarter

de oudste is vorige maand 4 geworden en de jongste wordt volgende maand 3 jaar..

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

29-01-2017 om 16:45

Dubbele draad

Geachte forumdeelnemers,

deze draad is dubbel geplaatst en daarom wordt deze versie gesloten.

Met vriendelijke groet,

Heidi Sour
Forumbeheer Ouders Online
[email protected]

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.