Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Beau

Beau

07-08-2015 om 14:20

Overtijd of....

Laat de menstruatie opzich wachten...
Ik heb in maart de mirena laten verwijderen ivm gezondheidsklachten. Sindsdien was ik elke 23 dagen ongesteld.
Nu ben ik 6 juli voor het laatst ongesteld geworden, twee weken daarna eenmalig onveilig gevreeën ( voor zingen de kerk uit stom, weet ik ) en nu laat de menstruatie opzich wachten. Voor mijn gevoel denk ik dat m'n menstruatie elk moment kan doorbreken al voel ik me niet zo belabberd als anders. Wanneer ben ik nou officieel overtijd en zou ik evt een test kunnen doen?

Yaron

Yaron

07-08-2015 om 21:40

Volgens mij

Volgens mij ben je al overtijd en kun je een test doen.

Weekje wachten?

Ik denk dat je beter een weekje kunt wachten. Als de test nu negatief is, maar je wordt nog niet ongesteld blijf je net zo onzeker als nu. Dan ben je de komende week iedere dag aan het testen.

.a

.a

30-08-2015 om 19:04

Testen

Je kan je zelf testen eerste dag dat je normaal ongesteld moet worden of 4 dagen ervoor met een vroeg tijdige test voor je zwangerschap te bevestigen als je dat bent natuurlijk

Dees

Dees

30-08-2015 om 19:31

Nu kun je je wel testen hoor er zijn meer dan 23 dagen verstreken ook meer dan 28 dagen. Is de test positief dan heb je zekerheid is hij negatief dan kun je over een poosje weer testen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.