Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Kama

Kama

29-09-2010 om 18:49

Tips tegen hoofdpijn

Meiden, ik ben voor de vijfde keer zwanger maar heb dit nogniet eerder gehad. Ik heb heel veel hoofdpijn. Magvan de VK paracetemol maar daar haal ik alleen de scherpe randjes vanaf. wie heeft voor mij een tip? word er gek van? ik rust voldoende trouwens dat is het niet.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Drinken!

Je moet echt veel drinken (ja geen alcohol natuurlijk
maar als je te weinig drinkt, krijg je hoofdpijn!
En in zwangerschap heel erg belangrijk...dus drink je genoeg?

sterkte! en ook gefeliciteerd natuurlijk!

Koffie

Ik drink normaliter veel koffie. Kon er sinds week 5 niet eens meer aan denken. Had daarna ook veel hoofdpijn. Eerst dacht ik dat het door de verslaving kwam, maar met 17 weken had ik er nog steeds last van (je zou denken dan ben je wel afgekickt). Heb mezelf als proef op de som min of meer gedwongen om in ieder geval de 1e mok koffie (meteen na wakker worden) toch te drinken. En je raadt het al: ik heb de hele week nog geen hoofdpijn gehad, terwijl ik er eerst gek van werd.
Moet je wel koffie lusten

Kama

Kama

30-09-2010 om 20:02

Linnie/koffie

He Linnie, Hier nog zo een koffie drinker, bij mijn vorige vier zwangerschappen luste ik al heel snel geen koffie meer, maar nu gek genoeg wel. Ik dacht ook dat het daarvan kwam, dus ik ben gaan minderen. Maar pak sochtends wel een bakkie. Heb nu caffeinie vrije koffie bij nespresso besteld. Ook is mijn bloeddruk aan de lage kant en ben ik daardoor erg futloos. Ook dit herken ik niet aan mezelf.
Water drink ik trouwens wel veel, maar helaas niets helpt, grt Kama

soepstengel

soepstengel

01-10-2010 om 13:20

Neus

Hoi!
Is je neus wel helemaal open? Ik had in de eerste zwangerschap ook hoofdpijn en toen bleek toch mijn neus wat dichter te zitten, meer slijmvlies of zo? Geen verkoudheid dat neit?
En dat gaf hoofdpijn. Ik heb toen de inhaler van Vicks gehaald en dat hielp wel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.