Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
TvZ

TvZ

02-03-2015 om 09:36

Zwanger raken van de 4de en weten dat je HG krijgt

Zijn er hier ook vrouwen die weten dat als ze zwanger worden of zijn HG hebben Hyperemesis Gravidarum?
Wij zijn aan het probreren om zwanger te raaken van onze 4de maar ben best bang om weer zo ziek te worden wie kent dit gevoel?

Barvaux

Barvaux

02-03-2015 om 18:36

Hoe gingen de vorige keren?

Hoe gingen de vorige keren? Waren die alledrie precies gelijk? Hoe oud zijn je kinderen?

Bij mijn eerste kon ik het maar nét uithouden omdat ik niet nog een kind had. Bij de tweede ben ik al snel Emesafene gaan slikken. Niet iedereen is daar enthousiast over maar waar ik bij de eerste van het ene op het andere moment zonder het nog tegen te houden moest overgeven was het bij de tweede keer hanteerbaarder. Ik kon het een beetje uitstellen.

Ook ben ik bij de tweede keer echt bewust blijven eten, van alles als het maar eetbaar was en even in de maag bleef zitten. Bij beide keren werd het na week 13 beter te doen (bij de tweede toen ook gestopt met emesafene geloof ik) en na de zeventiende week was het over.

Hoe ging het bij jou?

.a

.a

04-09-2015 om 12:15

Zwangerschap

ik heb zelf 2 dochtertjes en van de eerste heb ik ook echt alleen maar overgegeven zowat en ziek zijn maar bij de 2e eigenlijk geen 1x en ook geen andere klachten zowat niet nu ben ik in verwachting van de 3e overens 10weken en heb pas 3x overgeven wel regelmatig misselijk maar ik eet gwn gedurende dag en dat werkt bij mij goed
Dus bij mij zijn alle zwangerschappen anders verlopen

Artikel op OOL

http://www.ouders.nl/artikelen/hyperemesis-gravidarum-hg

Ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Maar het hoeft niet te gebeuren. Maar het kan. Je hebt er geen greep op.
Misschien heb je wel al ervaring na 3 zwangerschappen wat jou het beste helpt om het zo comfortabel mogelijk te houden.
Misschien lust je geen droge biscuitjes maar juist vette patat met veel saus. Het is handig als je kunt toegeven aan wat je lichaam van je vraagt.

Marijuana

http://becomingsupermommy.blogspot.nl/2010/09/marijuana-and-motherhood.html

Als je niet opziet tegen confrontaties met de hulpverlening, houdt je rug recht, zij hebben ook weinig anders te bieden, kun je overwegen om te starten met het gebruik van marijuana, in voedingsmiddelen of om te roken.
Daar worden overwegend goede ervaringen mee gemeld bij HG.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.