Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Oud-bloed-verlies? ik schrik me rot!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vonda

Vonda

13-11-2009 om 00:30 Topicstarter

Ha yrma

Ik kan niet zeggen dat het echt heel slecht met me gaat hoor. Ik merk wel dat het verdriet komt en gaat. Het is ook afscheid nemen van al die leuke dingen die ik op korte termijn al zag gebeuren: de afspraak voor de echo, het aan iedereen mogen vertellen, alle spulletjes weer mogen gebruiken, al dat leuke ineens weg. Die droom weg.
Dat is weer zo definitief.
En ik sta er anderzijds ook weer zo dubbel in. Mijn angst dat bij een eventuele nieuwe zwangerschap het kindje een afwijking zou kunnen hebben is wel toegenomen. Ook vraag ik me af of ik er niet teveel tegenop zie, weer de huidige vrijheid inleveren nu dochter bijna schoolgaand is. Anderzijds hebben we al weer een keer onbeschermd gevreen en dan laten we het dus ook gewoon gebeuren. Rationeel kan ik moeilijk een beslissing nemen. Wel een eindtermijn. Verder maar zien wat er gebeurt.
Hoe istie bij jou?
Groetjes,
Vonda

Zo herkenbaar!

Echt heel herkenbaar Vonda! ik was ook nog maar iets van 6 weken, maar je stelt je er dan ook alweer helemaal op in.. weer zo'n kleintje... maar ook plannen die je even naar de achtergrond toeschuift (wedstrijdjes enzo)... en ik moest ook zó wennen aan het feit dat dat er allemaal niet meer was... ik heb me toen een beetje gestort op het sporten, werd compleet fanatiek... en hoppa.. direct wéér raak..en nu zie ik ook wel spoken en beren. ondanks dat ik blij ben, is het toch ook wel zo van: oh jeetje... mn leven staat dan straks weer een beetje 'stil'... ben veel meer aan huis gekluisterd enz... maar ook: wat een onzekerheid.. wat ben je weer kwetsbaar...
Konden we maar in de toekomst kijken he...
Liefs,xxx

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.