Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
xx

xx

30-04-2011 om 21:21

Afscheid

Met weemoed neem ik dit weekend afscheid van de babytijd van mijn jongste, aanstaande dinsdag alweer 1 jaar! De tijd is voorbij gevlogen. Als ik bedenk dat ik vorig jaar nog met een dikke buik rondliep en nu.... een klein kereltje dat al een paar stapjes los loopt en dat een eigen willetje heeft ! Omdat dit tevens onze laatste is, sluit ik nu definitief de babytijd af

Gelukkig mag ik nog vroeg in de ochtend en 's avonds laat een paar slokjes borstvoeding geven, dat maakt veel goed, maar toch wat is het jaar snel gegaan!

Dus bij deze aan alle nieuwbakken moeders, GENIET, want voor je het weet is er een jaar voorbij!

Verder wil ik iedereen bedanken die me heeft geholpen door reacties te plaatsen!

Liefs,
Sannie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kan het me goed voorstellen!

Hoi Sannie,

Ik kan me goed voorstellen dat zo'n eerste verjaardag heel veel herinneringen en wat weemoed met zich meebrengt. Wij bezigen hier regelmatig het cliche dat het allemaal zo snel gaat... Zoontje is nu bijna 7 maanden en ik denk nu al met weemoed aan die eerste weken waarbij hij als een aapje op mijn borst lag te slapen. Nu is het alleen nog lekker op schoot zitten als hij echt moe is. Als hij wakker is wil hij van zijn buik op zijn rug draaien, alles pakken, in zijn mond stoppen, heel hard in mijn wangen knijpen, etc.
Ik geniet heel erg van alle lekkere knuffelmomenten, de borstvoeding 's avonds en 's nachts (overdag is het vaak een geworstel), maar toch ook wel van alle dingen die hij nu kan. Dat snoetje als hij van zijn rug op zijn buik draait en vol trots om zich heenkijkt is ook heerlijk!
Geniet van alle mooie momenten die het tweede levensjaar vast ook gaan brengen!
Maanve

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.