Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Kiki

Kiki

11-02-2009 om 23:00

Ik wil jullie allemaal bedanken!

Nu het bijna een jaar geleden is dat mijn zoontje is geboren, neem ik (hopelijk) tijdelijk afscheid van deze categorie. Mijn kind wordt bijna een jaar.

Ik houd zo veel van mijn zoontje. Ik had niet gedacht dat het zo zou zijn. Ik ben helemaal hoteldebotel verliefd op hem.
Ik had ook nooit gedacht dat ik met een kind zo gevoelig zou zijn voor opmerkingen van een ander. Ik kan het niet helpen. Ik herken mezelf ook bijna niet meer terug.
Ik maak me zorgen om terloopse opmerkingen en ik ben behoorlijk neurotisch.
Ik had gewoon nooit gedacht dat een kind je leven zo zou veranderen. Hoewel het niet was zoals ik me had voorgesteld, is het geen moment tegengevallen.

Ik wil jullie dan ook hartelijk danken voor de steun van het afgelopen jaar. Ik heb met veel waardering en dankbaarheid jullie tips en adviezen gelezen.

Dus (hoewel het nog ruim een week duurt) dank jullie wel dat jullie deze neurotische moeder bij twijfels op haar gemak gesteld hebben, zonder ongeduldig te worden en zonder te preken. Ik ben ook van plan om donateur van deze site te worden en ga dat morgen direct regelen.

groetjes
Kiki

PS Rembrandt speciaal bedankt. Ik heb je tips voor mij gebruikt en voor anderen gelezen en ik vind het geweldig hoe betrokken je bent. Ik weet niet of je gelieerd bent aan Ouders Online of dat je dit als privé persoon doet. Maar als ik je ooit! ergens mee kan helpen zoals met het opstarten van je eigen praktijk en je eigen klantenkring (iets waar ik, in tegenstelling van opvoeden van een kind) wel ervaring mee heb. Schroom niet om het mij te vragen. Ik hoop dat ik dit van de redactie van deze site zo mag zeggen!

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.