Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Daphne mv Jochem

Daphne mv Jochem

30-10-2008 om 10:20

Inbakeren en 's nachts voeden

Hoi,

Ik heb een zoontje van vier weken, en baker hem in tijdens het slapen. Dat bevalt prima, en het slapen gaat heel goed.
's nachts echter vind ik het zelf best vermoeiend om hem na het drinken weer opnieuw in te bakeren, maar om hem ingepakt te laten drinken vind ik ook niet helemaal goed voelen.
Ik weet eigenlijk niet mee wat ik bij mijn eerste heb gedaan met die nachtvoedingen....

Wat doen jullie - hebben jullie gedaan met de nachtvoedingen? wel of niet ingebakerd? en zijn er bezwaren om hem ingebakerd te laten tijdens het borstvoeden?

Daphne

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Luda

Luda

30-10-2008 om 10:23

Ik haal 'm eruit

Ik vind het ook lastig hoor, maar hem ingebakerd laten drinken vind ik niks. Ik doe het alleen heel soms als ie niet kan slapen en ik hem even uit bed haal om hem daarna weer snel weg te leggen. Maar ook daar heb ik eigenlijk geen goed gevoel bij, hij heeft toch z'n armpjes een beetje nodig heb ik het idee.

Luda (die het liefst zoon 's nachts uit bed haalt om hem terug te laten brengen door vriend!)

Sunja

Sunja

30-10-2008 om 11:39

Ik laat m erin

Haa, ik heb ook een tijdje uitgeprobeerd maar dat 's nachts uitbakeren en inbakeren heb ik snel gelaten voor wat het is. Mijn zoontje drinkt nu 's nachts altijd ingebakerd en daar is hij heel tevreden mee, het bewaart de rust. Behalve als de wikkeldoek niet meer goed zit, dan pak ik hem opnieuw in - maar dat is wel onrustiger.

3 kids mam

3 kids mam

30-10-2008 om 14:05

Ook er in

Mijn oudste heb ik ook ingebakerd terwijl ze 's nachts nog kwam voor een voeding en ik liet haar altijd in de doeken. Ging prima.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.