Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Knuffels

Zijn er baby's die niets moeten hebben van knuffels? Of doe ik dan gewoon iets mis.
Hij lijkt alleen geintresseerd in hard speelgoed. En in bed pakt ie knuffels niet, alleen zijn laken om mee te tutten.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Volstrekt normaal

Volslagen normaal vziw. Mijn beide kinderen waren in hun babytijd absoluut niet geïnteresseerd in knuffels. Dat kwam pas rond een jaar of 3 ofzo.
En inderdaad pakken veel kinderen een lapje, een mouw of een laken om mee te tutten. Soms naast, soms in plaats van een knuffel.

Knuffels voor baby's zijn leuk als decoratie van de kinderkamer, maar verder tamelijk zinloos

Groeten,

Temet

dc

dc

27-05-2013 om 09:57

Zelfde

De enige knuffels die mijn kinderen leuk vonden als baby zijn van die doekjes met een hoofdje eraan. Mijn dochter zweert bij hema-doekjes.

Herkenbaar

hoi

mijn zoontje inmiddels 5 jaar wilde de eerste 2 jaar ook geen knuffels, hij wilde graag zn gravers mee in bed of ander speelgoed.
Inmiddels heeft hij een hele grote knuffel die hij wel bij zich wilt hebben als hij gaat slapen, ik heb dit niet gestimuleerd dit is vanzelf gegaan.

Hanne.

Hanne.

27-05-2013 om 13:43

1e verjaardag

Hier ook een anti knuffel kind. Knuffels mochten nieteens in bed liggen, zodra ze kon gooide ze ze allemaal overboord.

Op haar eerste verjaardag kreeg ze van iemand een knuffel als cadeautje. De gever kreeg het direct weer retour met een vriendelijk 'nee'.

Inmiddels ligt het bed helemaal vol.

Hier

Tot zijn 4e een bed vol ijzeren autootjes

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rockingmom

Rockingmom

28-05-2013 om 12:37 Topicstarter

Nornaal dus

Ok goed te horen. Hij frumelt wel met zijn laken maar knuffels zijn alleen leuk als gooigoed.

Mea Proefrok

Mea Proefrok

29-05-2013 om 08:10

Hahaha stiertje en vertigo

Hier ook een peuterzoon die elke avond met een grote graafmachine in zijn armen slaapt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.