Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Sandra Huizenga

Sandra Huizenga

29-12-2008 om 22:58

Linker arm die minder doet

Beste iedereen,

Sinds een paar weken zit ik op dit forum en heb ik meerdere draadjes geopend. Nu vraag ik me het volgende af....

Vorrige week ben ik bij het C.B geweest, en het viel mij al enkele dagen op dat mijn kleintje haar linker arm minder gebruikte. De C.B arts viel het ook al op, en ben door gestuurd door haar naar de Kinderarts. Nu ben ik zelf verpleegkundige, maar mijn blik is door het moederschap volledig vertroebeld. Zou mijn kleintje het KISS syndroom hebben of heeft ze een Erbse parese??? A.s. woensdag ga ik naar de kinderfysio, om te kijken of zij er een mening over heeft, maar zoals het moederschap is, maak ik me nu al verschrikkelijke zorgen.
Het lijkt er op dat ze geen pijn heeft aan haar armpje, maar ze heeft de eerste 10 weken van haar leven ontzettend gehuild, dus zou het KISS kunnen zijn???

Ben benieuwd naar jullie inzichten,

kus Sandra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
uma

uma

30-12-2008 om 15:59

Sandra

een tip: wacht op de diagnose van woensdag en ga niet zelf op het internet (of in je hoofd) allerlei doemscenario's opzoeken!
ik begrijp perfect dat je ongerust bent, en waarschijnlijk terecht, maar ik hoop met je mee dat het uiteindelijk minder erg zal zijn dan je nu denkt...
wel goed dat je het nu opmerkt, zo vroeg bedoel ik, wij hadden met ons dochtertje een heel oplettende kinderarts en die heeft ons ook heel snel doorverwezen waardoor we nu weten waar we aan toe zijn.
veel sterkte!
x uma

Nasha the first

Nasha the first

31-12-2008 om 11:56

Kan...

maar wacht inderdaad eerst op een diagnose....KISS is vervelend, maar met de juiste therapie kan er een heleboel goedkomen! Mijn 2e zoon was ook een KISS-kind, had een voorkeurshouding en zijn hoofdje begon al af te platten, overstrekte zich door de pijn en spanning...na een aantal fysio-behandelingen werd dat al veel beter, en kon hij zich steeds meer ontspannen....op foto's van hem al baby zie je nog wel een gekke houding als hij zit, en de andere kant dan zijn voorkeur opkijkt, maar nu zie je er niks meer van!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.