Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Maxi cosi riempjes raadsel - wie kan vr mij n foto vd onderkant v n maxi cosi (cabrio) maken?

Beste allemaal,
Nog veel dank voor jullie antwoorden ivm mijn (reis)wieg vragen. Nu het volgende probleem van deze mama in spe... zucht :o) Ik heb de maxi cosi (= het merk; daarna door Quinny overgenomen) kar + wieg + maxi cosi-bakje van mijn zus gekregen. Nu wilde ik de boel lekker wassen voordat ons meisje er straks (met 3 weekjes :0)in gaat. Zo gedaan (bekleding eraf + gewassen) maar nu krijg ik de boel (riempjes her en der + bekleding) niet meer goed in elkaar. Ik snap niet meer hoe met name het riempje dat van voor naar achter onderlangs naar de schouderbandjes loopt en de verstelcontsructie daarvan (soort lusje aan de voorkant)aan de onderkant van het bakje loopt. Ik heb een gebruiksaanwijzing gevonden maar die bevat daar geen afbeeldingen van.
Kan iemand misschien een foto maken van de onderkant van de maxi cosi, zowel aan de voor- als de achterkant om voor mij als voorbeeld te gebruiken? Zou super zijn!
Veel dank vast!
Annemarie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
*Lotus*

*Lotus*

18-08-2009 om 20:59

Heb je al iemand?

Anders wil ik wel even een foto maken..
Toevallig heb ik hetzelfde vorige week als jou gedaan, maar kreeg het gelukkig allemaal weer goed.

Laat maar weten waarheen ik het moet sturen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.