Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
liora

liora

02-11-2009 om 10:00

Morgana fata

Hoi Morgana,

Hoe is het nu met je zoontje? Ik ben heel benieuwd. Misschien heb ik iets gemist, maar kun je iets van je laten horen?

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Liora

Hoi,

Ik kom net een posting tegen van Morgana Fata in een draadje bij Alleenstaand Ouderschap. Mogelijk kun je haar daar te pakken krijgen als ze hier niet reageert...

Morgana Fata

Morgana Fata

04-11-2009 om 19:57

Update

He Liora, wat leuk dat je er naar vraagt.
Het gaat ondertussen redelijk. Hij zit nu in de groeicurve op de lijn onder de middenlijn. Soms er wat boven, soms er wat onder. Nu is hij bijvoorbeeld in twee weken niet aangekomen. Dat vind ik maar erg moeilijk allemaal. Moet ik het ziekenhuis bellen? Moet ik vaker aanleggen, of juist niet? Ik heb besloten tot het weekend te wachten en te blijven wegen, en anders maar even bellen.
Ondertussen drinkt hij nog steeds niet uit de fles. En zijn we begonnen met groente en fruit hapje. Dat gaat dan wel weer goed. Gelukkig maar. Hij is nog steeds een super vrolijk mannetje trouwens, dat is ook fijn .

liora

liora

04-11-2009 om 20:53

Morgana

Hoi Morgana,

Wat goed zeg! Ook al is hij nu weer even niet aangekomen, zit hij kwa gewicht dan toch prima? Het blijft natuurlijk een zorg, maar het klinkt toch alsof jullie een manier hebben gevonden. En als hij al goed fruit en groente eet, zal hij straks veel minder van melk afhankelijk zijn voor zijn groei.

Dank voor de update!

Liora

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.