Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Mama Marjan

Mama Marjan

09-12-2008 om 20:19

Niet verschonen snachts: tip luier?

Even een praktische vraag:
Onze dochter van 12 weken krijgt normaal 1 nacht voeding. Tussen 10 en half 11 maken we haar waker voor een late voeding, dan wordt ze verschoond. Tot vorige week heb ik haar snachts steeds bij mij in bed genomen, lekker uitgebreid twee borsten aangeboden, verschoond en terug in bed. Nu heeft ze de afgelopen 2 weken 3 keer lang doorgeslapen (tot wel half 8), de andere dagen meldt ze zich dus één keer extra. Nu wilde ik de nachtelijke voedingen wat minder "gezellig" gaan maken, dus bij haar op de kamer gedaan, in het donker, niet verschoond. alleen: ze wordt dan steeds al na 2-3 uur wakker omdat de luier lekt en haar kleertjes nat zijn. Heeft iemand hier een tip voor? We gebruiken nu luiers die nog ruim passen, pampers baby-dry maat 3 (weegt iets meer dan 6 kg, gaan tot 9 kg). Nog groter doen of is iemand tevreden over een ander soort luier?

Alvast bedankt!
Marjan

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Toch verschonen

Ik zou toch gewoon verschonen hoor..... hoeft echt niet gezellig te zijn en is zo gebeurd. Gewoon niet kletsen en een klein lampje aan..... Als pampers al doorlekken, dan doen andere luiers dat zeker is mijn ervaring....

dc

dc

09-12-2008 om 20:43

Uitproberen

De vorm van de baby lijkt echt uit te maken. Bij de ene werkt merk 1 goed, en bij de ander merk 2 met maat zus. Vraag anders aan vrienden of het cb of je van verschillende merken een luier kunt hebben zodat je uit kunt proberen.

Pampers lekten bij mijn oudste bijna altijd door, en huggies juist niet. En ook het albert heijn huismerk deed het erg goed. En in mijn ervaring gaan luiers echt niet mee tot het maximum gewicht, dus de volgende maat kan ook uitkomst bieden.

Iemand opperde hier op dit forum wel eens

om een grote romper aan te doen, zodat hij goed kan rekken. Schijnt wel eens te helpen.

Mama Marjan

Mama Marjan

10-12-2008 om 22:04

Thanx

Dank jullie wel voor de tips, ik ga ze zeker allemaal proberen! Na een nachtvoeding om 4 uur vanochtend weer een wakkere dame om 6 uur met een volle luier en natte romper...geen succes!

Tot horens!
Marjan

Kruitvat

Ik had ook altijd met pampers dat mijn dochter doorlekte. Ik gebruik zowel voor mijn zoon als dochter luiers van het kruitvat. Lekken (bijna) nooit door en zijn nog goedkoop ook!

groetjes lisa

Tink

Tink

12-12-2008 om 00:53

Lidl

Luiers van de Lidl lekken hier ook nooit door en ze zijn nog goedkoper dan die van Kruidvat

sandra helmink

sandra helmink

12-12-2008 om 13:55

Hier

ook luiers van de kruidvat en geen lekkages, weet dat mijn zusje ook kruidvatluiers gebruikt omdat bij pampers dus wel lekkage was! Groetjes sandra

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.