Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Overstuur wakker

hallo,
mijn dochter is 9maanden.De laatste paar avonden wordt
ze soms huilend wakker,ze is dan erg overstuur,het lijkt of ze ergens last van heeft.Als we haar oppakken blijft ze gewoon huilen.we leggen haar dan maar weer in bed en gaan on de 10 minuten bij haar kijken,uiteindelijk wordt ze dan wel rustig en valt ze in slaap.,dit duurt dan ook even,de speen wil ze dan ook niet!
Om alles uit te sluiten ben ik vanochtend bij de dokter geweest,oren waren goed en darmen ook!
Wat kan dit zijn....ze is net ziek geweest van de waterpokken of een periode....
In het begin dachten we dat het misschien uitproberen was maar kan dat al op deze leeftijd en als het uitproberen was dan zou ze toch ook wel stil zijn als we haar oppakte of niet.....
zijn we meer mamas of papas die dit herkennen..

groetjes joho

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

24-09-2008 om 10:47

Herken het wel

Joho,
Ik herken het wel. Toen onze kinderen kleiner waren dan hadden ze nadat ze ziek waren geweest ook vaak nog weer een periode nodig om in het normale ritme ne slaapritme te komen. Veel wakker 's nachts en onrustig, niet alleen willen slapen maar alleen bij ons in bed. Duurde soms wel weken voor alles weer normaal was maar het ging altijd weer over. Dit hebben ze eigenlijk allebei wel gehad tot de kleuterleeftijd.

Meer aandacht toen ze ziek was

Misschien heb je toen ze ziek was meer aandacht gegeven en wil ze dat nu nog? Het gaat inderdaad vast wel over, probeer er voor jezelf niet een heel groot probleem van te maken, dan kijk je er anders tegenaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.