Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Asje2

Asje2

17-12-2008 om 15:45

Rembrand en of andere bv goeroes

Ik heb pijn, begint onder mijn oksel , tis allemaal gewoon erg gevoelig. Begon gisterenochtend, voelde het bij de TSR. Een pijnlijke scheut....Verstopte melkklier ging er door mijn hoofd...Dus flink die kant gaan voeden en nakolven.

Er is geen rode en of harde plek te zien, voeden is ook niet pijnlijk, gewoon de plek onder de arm is erg gevoelig.

Ik heb op amerikaanse sites gekeken , zoals askdrsears.com en het ziet er niet uit dat het mastitis is, geen koorts en het wordt niet erger. Wel heb ik allerlei andere griepachtige symptomen....

Maar goed mijn vraag is als volgt: Door het kolven en vaker aanleggen gaat die borst natuurlijk meer melk aanmaken en heb ik meer kans dat het weer verstopt of niet soms? Wat kan ik nog meer doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

17-12-2008 om 21:03

Dokter

ik zou even langs een dokter gaan. Die kan het een en ander uitsluiten. Blijf niet te lang met pijn doorlopen.

Douche en dokter

Ik zou vooral onder de warme straal van de douche de boel goed masseren. Gek he dat je blijkbaar die klieren tot onder je oksel schijnt te kunnen hebben he? Dat herinner ik me ook van de eerste.

En blijf je grieperig: dokter bellen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.