Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Spoed! Baby 8 mnd ziek

Ik ben even op zoek naar advies. Mijn knul is niet lekker. Werd om half 12 beetje pruttelend wakker. Opgepakt uit bed en begon enorm te spugen. Omgekleed en getempt. 35, 8. Ondertemp dus normaal zit ie rond de 37. Is enorm bleek en hangt en kreunt wat. Normaal niet stil te houden bleef nu gewoon bij me liggen. Spuugte nog aan aantal keer tot slijm aan toe. Lag bij me onder dekentje geprobeerd wat drinken te geven neemt er helemaal niets van. En met tempen daarna had ie net 36 graden.

Ik maak me zorgen maar is dat terecht? Hij heeft lage temp komt dan ziek over das een ding en maak me vooral zorgen om het niet drinken. Moet ik wel bij zeggen dat hij nu 8 maanden oud is.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vaccinatie gehad?

Ik zou even telefonisch overleggen zodat je zoon alvast 'in beeld' is mocht de situatie verslechteren. Verder denk ik dat het afwachten is en drinken blijven aanbieden en waar hij mogelijk zin in heeft. Misschien lust hij wel wat fruit of tomaat of zo, zit ook vocht in, of yoghurt. Dik vloeibaar is soms ook makkelijker als je keel zeer doet of je wil niet slikken.

Maxicosi

Zelf zou ik hem in anti trendelenburg houden zodat hij niet volloopt en eventueel slijm kan aflopen. Dat kan al door een kleine verhoging onder het hoofdeinde van zijn bedje te maken en als hij uit bed is op schoot niet plat leggen en eventueel in een wippertje of maxicosi te zetten in een rustig hoekje bij jou in de buurt.

Rockingmom

Rockingmom

02-06-2013 om 16:03 Topicstarter

Wil niets

Geen vaccinatie gehad. Hij wil niets alles valt zo zijn mond weer uit. Zelfs zijn speen pakt ie niet aan.
Tussen de middag at hij ook erg moeizaam al voor zijn doen.
Hij slaapt nu dus laat hem wel eveb slapen bedoel dat zal ie nodig hebben dan toch.
Mja liet zien moe te zijn wat wrijven in zijn ogen maar meer ook niet normaal dan erg dwars en dan flink huilen. .

Rockingmom

Rockingmom

02-06-2013 om 16:31 Topicstarter

Op weg

Gebeld willen hem zien vooral omdat het zo opeens is ontstaan. Dus nu onderweg. Hij ziet zo bleek.. goed we horen het daar

Rockingmom

Rockingmom

02-06-2013 om 19:57 Topicstarter

Zucht

Kinderen echt waar, kom je daar haal je hem uit de auto is ie alert en bij de arts weer happy en gezellig. Gelukkig maar dat zal je altijd zien Wat het nou is geweest? Tja miss eten wat verkeerd is gevallen of tandjes? Who knows? Allang blij dat ie zich weer goed voelt!
Bedankt allen!

Pfiew

Gefeliciteerd! Beter zo dan anders.
Toch goed dat ze je zorgen goed serieus hebben genomen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.