Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
B...

B...

15-12-2009 om 12:14

Tripp trapp kussentje

hallo,

ik ga voor mijn kleintje een tripp trapp kopen.
Omdat hij nog klein is, wil ik een zo'n kussentje (verkleiner) voor erin.

Nu zie ik (originele)kussentjes van stof. En er zijn er van een soort zeil.
De stoffen lijken me fijner zitten, maar de andere zijn handiger schoon te maken denk ik.

wat hebben jullie?

groetjes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dendy Pearson

Dendy Pearson

15-12-2009 om 12:30

Kunststof

Ik heb voor onze kinderstoel altijd plastik verkleiners gebruikt. Met stoffen blijf je wassen en vlekken van worteltjes krijg je er nooit meer uit. Om die reden heb ik trouwens ook de futura stoel gekocht. Af en toe even de tuinslang erop en hij is weer helemaal schoon.

grt dendy

Hanne.

Hanne.

15-12-2009 om 12:40

Niet stof

Ik zou niet voor die van stof gaan. Ik heb wel, maar inderdaad ze zitten bijna altijd in de was omdat ze vies zijn.

De versie van zeil ken ik niet. Bij mijn middelste heb ik er een baby inzet stuk bij gekocht (heet anders). Dus niet een kussentje, maar echt een harde kunststof rugleuning. Die vond ik wel ideaal.

liora

liora

15-12-2009 om 12:42

Stof

Hoi,

Ik heb stof, er was destijds geen keuze, maar ik denk dat plastic handiger is. Om het kussentje te wassen moet je zelfs de schroefjes van de stoel los maken, dus echt handig is het niet.

Liora

hout anne

hout anne

15-12-2009 om 13:07

Stof

Ik vind het stof juist handig! Vind het reuze meevallen hoe snel het vies wordt. Ik haal er iedere avond een vochtig doekje over en vind een paar vlekjes ook geen ramp. Maar de bijhorende kussentjes zijn best redelijk vlek afstotend.
Maar goed, voor mij was het geen bewuste keuze ik heb het zo gekregen, maar ik zou er nu toch wel weer voor kiezen, omdat ik het vies worden alles mee vind vallen!

Kumquat

Kumquat

15-12-2009 om 14:02

Bizar duur

ik ben ook weer op zoek naar een setje tripptrapp bekleding, echt belachelijk wat je moet betalen voor 2 miezerige kussentjes.

Ik heb nog het rugkussentje en overweeg gewoon geen kussentje voor het zitgedeelte te kopen.

B...

B...

15-12-2009 om 14:14

Toch maar geen stof

ik denk toch dat ik maar voor "zeil" ga.
Lijkt me inderdaad toch handiger.

ze zijn vrij prijzig, vind ik ook, kumquat.
die van zeil 29,95. heb ik op internet gegoogled.
al beter dan 43 euro.
zijn wel geen originele stokke, maar ach als t past...

groetjes

liora

liora

15-12-2009 om 14:47

Prijs

Ja Stokke is duur maar je kunt alles heel goed verkopen op Marktplaats...

B...

B...

15-12-2009 om 15:25

Marktplaats

Inderdaad Liora, lang leve marktplaats!
Als ik iets nodig heb, kijk ik altijd eerst op marktplaats. Pas als ik het daar niet vind, koop ik het in de winkel.

Niet gedaan

Dochter zit sinds een maand in de Tripp Trapp, en hoewel ze niet echt groot is, is een verkleiner nooit nodig geweest. Was destijds bij de oudste al blij dat ik zo'n ding niet gekocht had, want tegen de tijd dat hij kon zitten paste hij gewoon perfect in die beugel. Niks verkleiner.

Een zitkussentje voor die ukkies vind ik overbodig, eerlijk gezegd. Wijzelf zitten ook op harde stoelen zonder kussentje, en wij hebben niet eens een luier om de klap op te vangen

De stoel zelf vind ik duur zat, meer hoeft de firma Stokke aan ons niet te verdienen ...

Groeten,

Temet

liora

liora

15-12-2009 om 18:39

Pff

als je geld wil besparen, koop je geen Stokke stoel. Die koop je omdat je hem mooi vindt. Ik vind het kussentje ook mooi, vandaar.

Je kunt ook voor 20 euro bij Ikea een kinderstoel kopen, dan verdient de firma Stokke helemaal niks aan je.

Liora

B...

B...

16-12-2009 om 13:07

Ook mooi

ik weet ook niet of hij het kussentje echt nodig heeft. Maar vind het inderdaad ook gewoon mooi!

Ik heb er een besteld bij villakakelbont.me
een wit/zilver barok.
Bij de zwarte tripp trapp lijkt me dat wel wat.

Liora

Die stoel vond ik wel mooi, ja. Praktisch ook, trouwens. Dat kussentje vond ik dan weer niet zo bijzonder, verder.

Dat heb ik trouwens vaker. Bugaboowagen wilde ik wel, ik hoef dan niet zo nodig ook het speciale bijbehorende parasolletje of de bijbehorende luiertas (die kregen we trouwens, wat ik zonde vond). Ieder z'n meug. Ik dacht dat B dat ding wilde hebben omdat ze een stoelverkleiner nodig had.

Groeten,

Temet

B...

B...

17-12-2009 om 12:13

Temet

ik heb hem ook nodig als verkleiner, maar daarbij vind ik het ook leuk uitzien.

Wat de bugaboo betreft, ik heb er toen ook een bijpassende tas bij gekocht.
Maar toen ik hem daadwerkelijk ging gebruiken vond ik het zo'n onding, dat ik hem verkocht heb via marktplaats.

groetjes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.