Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Tweede leven voor de buikband

Hoi,
Ik heb van mijn zwangerschap nog een paar hele mooie buikbanden overgehouden en vroeg me af of iemand nog een leuk idee had hoe deze een tweede leven te kunnen geven? Ik heb gekeken of ze als rokje te dragen zijn maar dat is wel errug strak.. en kort! Als hemdje, daar moeten dan bandjes bij aan - en daar zijn ze soms te wijd voor. Als strapless topje zijn ze soms ook te wijd of te kort. Iemand nog een leuk idee?
groetjes,
Petra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

26-02-2010 om 20:31

Zoek

Zoek een verse zwangere en geef ze weg

Warme buik

Onder een truitje of bloesje, zodat je geen koude buik hebt als je aanlegt?

Mariska

Mariska

27-02-2010 om 18:52

Uhm

Je kan er leuke kussentjes van maken!

Petra vanB

Petra vanB

02-03-2010 om 11:09 Topicstarter

Dank voor jullie reacties

Ha, die zwangeren aan wie ik ze heb weggegeven, geven ze altijd keurig netjes weer terug! En aanleggen is voor mij niet meer aan de orde, de kleine is al van de borst af. Kussentjes is een optie maar kleuren momenteel niet in onze huidige omgeving, ben ik bang, maar tis wel een leuke optie! Ik ga ze nog maar eens goed bekijken ter inspiratie en anders gaan ze in de zak van Max..
Bedankt en groetjes!
Petra

Dit?

Allemaal niet moeilijk te maken:

Kruikzakken
slofjes
pannenlappen
wantjes/wanten
sjaal
babybroekjes
muts met sjaal eraan vast, heb ik zelf ook en is ideaal ! (knip vorm van capuchon verleng die met een sjaal) zoals http://www.katoenenzo.nl/shop/customize/23. Zelf heb ik er een waarbij de sjaal geen verlengde is van de capuchon maar horizontaal aan de capuchon vastzit. Ik heb trouwens een lockmachine, dan is het helemaal een koud kunstje !

Damajo

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.