Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Merla

Merla

05-02-2009 om 08:34

Wat is het leukste kraamkadootje?

Wat is het leukste kraamkadootje van ronde de tien euro dat je gekregen hebt?
Ik zoek iets origineels voor een jongetje (na twee meiden van >6) maar het mag niet meer kosten dan rond de 10 euro.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dendy Pearson

Dendy Pearson

05-02-2009 om 09:55

Iets van hout?

Wij hebben voor onze zoon veel dingen van hout gekregen. Vliegtuig, auto's enz. Dat kan je natuurlijk in zo'n dure winkel kopen, maar ook gewoon bij de hema of ikea. Ik vond het wel leuk om te krijgen.
Andere originele kraamkado's zijn algauw duurder dan 10 euro.

Dendy

Guinevere

Guinevere

05-02-2009 om 17:35

Doek

Of het echt rond de 10 euro kostte weet ik niet, maar wij hebben een mooie vierkante omgezoomde doek van een goede kwaliteit tricot gekregen. Met een leuk patroontje natuurlijk. Die doek is te gebruiken als kleedje, dekentje, omslagdoek, doek voor het billen verschonen, onderlakentje, doek onder het hoofd, ga zo maar door. Echt een ideaal ding.

Asa Torell

Asa Torell

05-02-2009 om 20:03

Kraakbeest

Hier kreeg dochter een gruwelijk lelijk kraak-knuffelbeest (een kangaroe) van lamaze. Zeker een half jaar lang haar lievelingsspeelgoed geweest. Misschien iets duurder dan wat je noemt maar tweedehands zou een optie kunnen zijn? Het was hier duidelijk een veel groter succes dan alle gewone kraakboekjes.
Bij de titel van Guineveres posting dacht ik trouwens ook nog aan een speeldoekje, zo eentje met labeltjes er aan. Dat was hier ook best een succes.
En anders natuurlijk jongenskleertjes... maar ja origineel is dat dan weer niet bepaald. Zelf vond ik kleertjes wel heel leuk om te krijgen.

wanda74

wanda74

09-02-2009 om 13:34

Leuk kraamkado

Ik (Wij) hebben voor ons zoontje een houten knikkerbaan gekregen, maar dan niet met knikkers maar met van die autotjes. Ideaal, want niet in te slikken.

Die doek met al die labeltjes zal ook een grote hit bij het kind zijn. Grappi dat ze allemaal een fascinatie voor die dingen hebben.

Wij hebben ook een zittende koe in een fel blauwe kleur gekregen met een halve ring met voeldingen eraan gekregen van Playgro. Speelde de onze al snel mee en nog steeds (9mnd).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.