Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Waterpokken!

Dochter van bijna 10 maanden heeft de waterpokken, gekregen van broerlief van 4.... Ze lijkt er gelukkig minder last van te hebben dan hij, maar is toch echt niet lekker hoor. Veel waterpokken en er lijken er nog steeds meer bij te komen, heel zielig.
Nu hoor je altijd dat als je voor het jaar de waterpokken krijgt, de kans groot is dat je ze later nog een keer krijgt. Klopt dit? Ze zit er behoorlijk goed onder, misschien scheelt dat ook nog?
In ieder geval balen we wel, want we gaan morgen op vakantie....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier ook net gehad

Die van mij is er net weer een beetje vanaf! Hij is 7 maanden en zou het dus in theorie inderdaad nog een keer kunnen krijgen. Hij heeft het vrij erg gehad, dus volgens mij valt het dan wel mee met die herhalingskans.

Heb je lotio alba (zinkoxideschudsel) of VSM Calendulan emulsie gehaald bij de apotheek? Werkt goed tegen de jeuk en de pokken drogen sneller in. Mijn zoontje heeft er een dag of twee echt goed last van gehad, daarna begonnen de blaasje al in te drogen. Hij kreeg er prompt ook een vervelende hoest bij; keelpijn schijnt een bijwerking te zijn van de waterpokken.

Veel plezier op vakantie (ondanks de waterpokken).

Chris

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.