Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Julie mam van 2

Julie mam van 2

29-12-2008 om 16:36

Gillend naar bed.

Wie weet er meer van kindjes die niet kunnen slapen omdat ze een oorontsteking hebben die pas opspeelt als ze in bed gaan liggen, of misschien scheve werveltjes. Mijn 8 maanden oude baby gilt de hele boel bij elkaar als hij gaat liggen. En als hij slaapt en wakker wordt huilt hij heel hard. Hij wordt ook heel snel wakker, na een half uur of ietsje meer. Hij kromt zich trapt gelijk alle dekens van zich af en rolt alle kanten op en hoe moe hij ook is hij zal niet meer zelf in slaap kunnen vallen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sandra Huizenga

Sandra Huizenga

29-12-2008 om 23:10

Gossie

Lieve Julies mam,

Getverdekkie, jullie zitten nu niet in een makkelijk pakket, helaas heb ik niet direct de oplossing voor je, of sterker nog ik heb geen flauw idee. heb je het al met je huisarts of C.B overlegd. Als ik iets niet weet consulteer ik eerst een van beide, Ook dit forum helpt, dus ik hoop dat anderen je meer advies kunnen geven. Veel succes met alles joh, het klinkt moeilijk zat!!!

Lieve groet, Sandra

Herkenbaar!

Ik schijn dit als baby ook gehad te hebben. Inderdaad ook huilen als ik werd neergelegd, en inderdaad het had met oorontsteking te maken. Meerdere oorontstekingen die als het waren 'ophoopten' en uiteindelijk zijn mijn oren toen 'geprikt' en ging het beter.
De oorzaak van de oorontsteking is uiteindelijk ook achterhaald, die was wat ongewoon.
Ik bleek nl. lactose- intolerantie te hebben. Eenmaal overgestapt op voeding obv soja was het probleem zo verholpen. Ik weet natuurlijk niet of jouw kleintje hier last van heeft, maar het schijnt heel makkelijk te testen te zijn via de ontlasting (de zuurgraad), dus wellicht is dat een tip.
Maar mijn moeder herkende iig veel in je verhaal, dus vandaar mijn reactie. Hoop dat je er wat aan hebt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.