Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Jobbeke de Jong

Jobbeke de Jong

26-02-2010 om 13:40

3 hoog wonen met een dreumes en een baby

Beste lezers,

Even een heel praktisch vraagje; ik ben moeder van 2 kindjes van 1,5 en 1 maand oud. Nu wonen wij 3 hoog in de stad en zoek ik naar de beste manier om beide kinderen naar beneden en weer naar boven te krijgen als we het huis uit moeten voor het een of ander. Mijn dochter van 1,5 wil nl lang niet altijd zelf de trap op en af met alle dreumes-dramas van dien. Volgens mij moeten er veel ouders met het zelfde dilemma zitten en hebben zij misschien handige tips. Ik hoor het graag! Dank vast,

Jobbeke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vreemde combi's mogelijk

ik ken iemand die, dan 4 hoog, in een flat woont. Zij gebruikt afwisselend een rugdrager (voor de oudste) en een buikdrager oid (voor de jongste).

Wat zij ook wel eens doet is eerst de jongste in de auto zetten en dan de oudste ophalen (maar dan moet je er wel zeker van zijn dat ze de kids niet uit de auto halen). Andersom is ook mogelijk.

Succes ermee.

vlinder72

vlinder72

26-02-2010 om 15:52

Ergo babycarrier?

Wij hebben zelf een ergo babycarrier. Die van 1,5 op je rug in de carrier en de baby in de maxicosi. (Voordeel van die carrier is dat je hem kan gebruiken voor kinderen vanaf 9 maanden tot ongeveer 4 jaar). En daarna hop naar beneden. En anders zou ik eerst die van 1,5 in de auto zetten (als je met de auto weggaat), daarna de baby halen. En als je weer thuis komt andersom. Eerst baby naar boven daarna die van 1,5 jaar. Ga je met de kinderwagen dan zou ik nog steeds die van 1,5 eerst naar beneden brengen en haar desnoods met een tuigje ergens aan vast zetten om wegloop acties te voorkomen. Maar tegelijk zou dan wel mijn voorkeur hebben.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.