Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Cadeautje afscheid creche?

Dag moeders en vaders (die zijn er hier nooit veel..)

Over 2 weken neemt mijn dochtertje afscheid op de creche en gaat naar school. Nu heb ik al een leuk boek bedacht om cadeau te geven aan de groep. En een tractatie natuurlijk. Maar wie heeft er een goed idee voor de leidsters? Ze hebben met alle liefde 2,5 jaar voor mijn meisje gezorgd! (kan er nu al emo over worden) Ik vind bloemen of een geurtje te onpersoonlijk.
Wie heeft er een leuk idee? Al hartstikke bedankt!
Vera

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voorleesboek?

Misschien niet echt voor de leidsters, maar ik vind het altijd erg leuk om een voorleesboek te krijgen voor op de groep, met een zelfgeschreven tekst voorin. Of een bloem/bloembollen(vergeet me nietjes)/chocola met een foto van je dochtertje?
Succes!

Vriendenboekje

Ik las laatst ergens dat de leidster een vriendenboekje kreeg waarin de eerste pagina al ingevuld was door (de moeder van) het kindje, met een mooie foto erbij. Dit boekje kon ze daarna ook nog door andere afscheid-nemende kindjes in laten vullen. Ik vond het een leuk idee!

Massi Nissa

Massi Nissa

04-11-2009 om 20:56

Kind laten uitzoeken?

Bij onze dochter nam pas haar favoriete leider afscheid, hij werd kleutermeester (snik, in een stad hier ver vandaan, echt jammer). Ik heb dochter toen meegenomen naar de Wereldwinkel en zelf een cadeau voor hem laten uitzoeken. Het werd een beeldje van een poes met veel glitters. Daarbij deed ik een kaartje met eigen tekst en een grote plak chocolade. Hij vond het erg leuk, juist omdat ze het zelf had uitgezocht (wat ook echt overduidelijk was, haha).
Groetjes
Massi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.