Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Fransien

Fransien

06-12-2012 om 11:18

Drama king

Oef, iedereen in huis stuitert hier nog na van sinterklaas. Vanochtend bij het wegbrengen was mijn 2-jarige ook echt een drama king. Ontroostbaar huilen, zo heel demonstratief liggend op de grond, niet met zijn vriendinnetje gaan spelen. Toen ik 10 minuten later belde, was alles prima, ik was de tuin nog niet uit of hij was weer normaal. En toch zit ik nog steeds met een rot-gevoel.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

06-12-2012 om 21:00

Die ken ik ook

Ik heb ook een keer de hele weg een dramatisch huilend kind aan mijn been gehad, die zich aan me vastklampte op de creche en dramatisch huilde en schreeuwde.

Ik belde thuis op om te vragen of ik hem maar weer op moest halen. Nee hoor, hij is heel leuk aan het spelen.

Zucht.

Sterkte, volgende maand is het misschien weer een beetje rustiger bij je.

Oja

Hier ook een meneertje die bij de ingang van de opvang bedenkt wat hij vergeten is mee te nemen en als een krijsende plank aan de juf wordt overhedragen.
Hij maakt wel zoveel herrie dat ik hem dan graag achterlaat, zielig is t verkeerde woord (maar hij is al 3).
En inderdaad, zodra ik weg ben, is het weer goed

Vertigo

Ikk moest zoo hard lachen om de krijsende plank en het graag achterlaten (op zo'nmoment en alleen om die reden), ik had t zelf kunnen schrijven, akelig herkenbaar!

mama van 2 zeer ondeugende meneertjes van 1 en 3

Ja flukenic

Aan herrie geen gebrek met 2 jochies he!
Achteraf wel grappig.. Hij zegt zelf ook graag dat hij heel zielig is, bijv om te proberen in ons bed in slaap te vallen. Lukt ook al niet

Wordt helemaal leuk als ze met elkaar gaan kletsen!

Fransien

Fransien

15-12-2012 om 20:30

't zal wel decemberstress zijn

Na sinterklaas is het in ieder geval stukken beter geworden. Helaas zitten we nu weer in de aanloop naar kerst met alle uitvoeringen, muziekrepetities etc die daarbij horen, nog afgezien van het schoolkerstdiner, etc etc. Zijn grote broer en zusjes hebben het gruwelijk druk en zijn blij als het vakantie is, en ik ook. Al die leuke moeders met tijd teveel en maar 1 of 2 kinderen die dit op school verzinnen... En dan krijg je het verwijt dat je zo weinig doet terwijl je wel al 3 kinderen op school hebt. Goh, hoe zou dat nou toch komen...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.