Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Esc

Esc

07-01-2009 om 11:10

Even afblazen: wanneer leren ze goed aan te geven wat er aan de hand is?

De hele nacht op geweest met een huilend kind. Geen idee wat er aan de hand was! Ze is huilend naar de crèche gegaan en ik heb nog niks gehoord dus het zal wel goed zijn. Ze heeft sinds zaterdag niet meer gepoept, maar daar klaagde ze helemaal niet over (toch even huisarts gebeld), nee, ze klaagde over pijn in haar voet. Normaal gesproken smeer ik een beetje vasline oid op een plek waar het 'pijn' doet en dan is het over maar nu mocht ik helemaal niks doen. Ik denk dus dat er iets anders was, maar wat? Wanneer leren ze eindelijk goed aangeven wat er aan de hand is?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

07-01-2009 om 12:57

Als het een meisje is

sneller dan bij jongetjes. Mijn ex gaf nooit aan wat er aan de hand was, en nu zijn we gescheiden........

Even een echt antwoord, geen idee. Mijn dochter van nu 3 heeft al moeite met het onderscheid tussen dorst en honger. Ze heef altijd honger. (zonder t, ja)maar na 2 slokken water is dat weer over.

groet,
angela

Geen idee

Maar ik had hetzelfde gisteravond. Normaal kan meneer best goed communiceren maar gister was het van "heb je pijn?" "Ja" "Waar dan?" "Ja", en zo ging het door. Volgens mij was het een nachtmerrie ofzo. Misschien dat het groeipijn was bij jouw dochter?

Ik lees dus belangstellend mee.

Esc

Esc

07-01-2009 om 16:04

Nou ben er al achter...

... de crèche belde net dat er 'n beetje pus uit haar teentje kwam... dus toch haar voet, het arme schaap. Ik had vannacht in het donker wel gezien dat het iets rood was maar mocht er ook verder niet aan zitten enzo. Ik vond het ook al gek, wij dachten maar steeds dat ze moest poepen maar dat gaf ze helemaal niet aan, en die voet wel. Maar omdat ze ook een beetje een scheve teen heeft (mijn man heeft ook van die scheve tenen) dacht ik dat het gewoon een beetje klem zat ofzo. Morgen maar weer de dokter bellen (zijn nu al dicht) en dan die poepmedicijnen maar weer in de kast :/

Geeft dus prima aan

je dochtertje geeft dus prima aan wat er aan de hand is!

Esc

Esc

09-01-2009 om 14:05

Ja inderdaad...

.. maar na een doorwaakte nacht vol zorgen zag ik het allemaal niet meer helder.. Nu maar hopen dat mama ooit net zo zeker van haar zaak wordt als dochter

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.