Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
liora

liora

23-07-2010 om 15:38

Geen fles meer?

Hoi,

Mijn dreumes van ruim 13 maanden wil sinds een kleine week geen fles meer. Hij drinkt hem niet of raar of heeeeel langzaam. De tuitbeker drinkt hij wel. Ik vind het heel raar.

Hij lijkt verder niet ziek maar is wel wat gillerig.

Kan het dat een kind zelf de fles niet meer wil? Of is er iets anders aan de hand?

Liora

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sascha2

Sascha2

23-07-2010 om 19:01

Kiezen?

Zijn er misschien kiezen op komst? Dat leverde bij mijn oudste altijd drinkproblemen op. Het drinken uit de fles deed hem zeer vanwege de zuigactie, maar uit een tuitbeker kon hij wel drinken.

liora

liora

23-07-2010 om 19:03

Echt?

Kan dat al met 13 maanden? Zou goed kunnen maar is dan misschien een goed moment om de fles eruit te gooien!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Hier ook

Zoon heeft nooit de fles gehad maar bv, maar rond de 13/14 maanden is hij daarmee gestopt en gewoon op tuitbekers melk overgegaan. Als je zoon geen fles wil en wel melk uit een tuitbeker wil, prima toch?

liora

liora

23-07-2010 om 22:06

Is ook prima, maar toch is er iets. Hij huilt voor het slapen gaan ook heel lang en hard. Weet niet hoed of het lichamelijk is of iets te maken heeft met een nieuwe fase of zo.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

liora

liora

24-07-2010 om 10:54

Huisarts

Ha,

Ga zo naar de huisarts want hij wil nu ook de beker niet meer. Het gillen is ook nog eens toegenomen.
Ik denk ook keel of oren. Nu maar hopen dat de huisarts iets vindt, want ik heb al een paar keer teruggegild.

Liora, de wanhoop nabij

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

liora

liora

24-07-2010 om 12:47

Helaas

Niks met oren of keel. Hij heeft nu toch een fles melk op en ligt te slapen.
Wat het ook is, hopelijk is het snel voorbij.

Liora

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Sascha2

Sascha2

25-07-2010 om 19:15

Liora

Hoe gaat het nu? Ik hoop uiteraard beter. Het kan best, op deze leeftijd kiezen krijgen. Ze komen vaak niet binnen een dag door, maar duwen een tijdje. Mijn zoon kreeg zijn eerste kiezen met 12 maanden. Doordat de kiezen zo aan het drukken zijn, kunnen de oren zeer doen bij het liggen. En een zuigbeweging kan ook zeer doen. Maar zoals zo vaak: het kan ook totaal iets anders zijn. Wat het bij jouw zoon ook moge zijn: sterkte ermee!

liora

liora

25-07-2010 om 19:33

Dank

Dank je Sascha. Sinds gistermiddag werd hij weer wat normaler. Gisteren nog wel een uur gegild voordat hij ging slapen maar met iets meer normaal huilen tussendoor. En nu ligt hij sinds tien minuten in bed en ik hoor niks......

Hij is ook weer normaal gaan drinken!

Fingers crossed!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.