Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
S@s

S@s

27-03-2009 om 19:24

Kookplaatbeveiliger

Hallo,
Onze pipo is de laatste tijd wel érg nieuwsgierig naar wat er in de pannen zit wanneer ik aan het koken ben. Bovendien begint hij nu de lengte te krijgen dat hij bij de pannen kan...
Hoe zit het met die kookplaatbeveiligers? We hebben een keramische kookplaat. Kun je ze daar ook aan bevestigen? Waar kan ik er een kopen? Ik dacht zelf bij Ikea, maar op de site zie ik hem niet staan bij alle veiligheidsartikelen.
Hopelijk kunnen jullie me adviseren.
Saskia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

27-03-2009 om 20:06

Prenatal

Wij hadden er 1 van Prenatal. Je maakt dat ding vast op het randje aanrecht wat je meestal nog net over hebt voor je kookplaat/gasstel.

eric j.

eric j.

27-03-2009 om 23:00

Waardeloze kookplaatbeveiliger

Ze breken helaaas wel snel af die schermpjes die je tegen het aanrecht aanplakt. Althans die van ons (ik weet niet meer van welk merk; we hebben er twee verschillende gehad). Je kind hangt er één keertje aan en je kunt hem weggooien.
Er brak zelfs een stukje af van de coating van het aanrecht.

picobello

picobello

28-03-2009 om 11:30

Hier ook slechte ervaring

met beveiliger van *kea, is erg gammel, breekt snel af en zit gewoon onwijs in de weg.
Oplossing bij ons was kind leren uit de buurt te blijven bij de kookplaat.Toen ze heel klein waren een traphekje in deuropening voor het geval ik uit de keuken moest tijdens het koken.

Rafelkap

Rafelkap

28-03-2009 om 12:51

Hier

ook een hekje. Maar misschien is dat bij jullie weer onhandig. Anders kan je hier kijken: http://www.kinderveiligheidswinkel.nl
Ik heb er wel eens wat besteld, prima webwinkel, goede spullen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.