Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Speelgoed cadeau

Hi,

Ik heb wat tips nodig voor het kopen van speelgoed voor mijn neven en nichten tussen 2 en 6

Online probeer ik iets leuks te zoeken. Maar de websites bieden zoveel speelgoed aan.... Hoe weet je wat leuk is voor een zo een jonge kind?

Hoe maken jullie een goede besluit voor een leuke cadeau?
Is er geen website waar je makkelijk en/of snel advies krijgt?

Met vriendelijke groet,

Jan

Tja

Vraag het aan de ouders of aan de (oudere) kinderen zelf. Elk kind is anders en heeft andere interesses of is toe aan ander ontwikkelingsspeelgoed.

inderdaad

vraag tips aan de ouders! Die weten wat hun kinderen al hebben en waar hun interesse ligt (dat kan van kind tot kind nogal verschillen). En sommige ouders hebben bijvoorbeeld ook een afkeur van bepaald speelgoed (bijv. omdat het veel lawaai maakt of omdat ze het niet verantwoord vinden om wat voor reden dan ook).

Phryne Fisher

Phryne Fisher

02-11-2017 om 11:26

Goh

Ik zit nog steeds te wachten op een reactie van een nieuwe forummer die ons wijst op een heel handige website als 'kiesjebestespeelgoed.nl'.

Dees

Dees

02-11-2017 om 11:27

denk

Ik denk dat JMulder daar zelf wel mee gaat komen...

Jaina

Jaina

02-11-2017 om 12:21

Winkel

Ga naar de speelgoedwinkel en zeg ik ben op zoek naar een cadeautje voor een 5 jarige, maximaal budget x, wat raad u aan?
Dan krijg je vast wel een goede tip.
En verder niet al te moeilijk doen, juist op die leeftijd is het zo makkelijk. Dan vinden ze eigenlijk alles nog leuk.

Dees

Dees

02-11-2017 om 12:36

Jaina

Ja dat heeft mijn familie gedaan, en hoppa een hele bak playmobil waar niet mee gespeeld wordt, daarnaast nog een hele speelgoedkist met andere rommel waar niet mee gespeeld wordt.

Ik zou zeggen vraag het de ouders, vanaf een jaar of 3 kun je het ook het kind vragen.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

02-11-2017 om 19:42

www.lobbes.nl

is dit een antwoord waar je wat aan hebt? Kinderen zijn zo verschillend, wij weten niet wat jouw nichtjes en neefjes leuk vinden. De een knutselt, de ander bouwt, weer een ander is dol op allerlei beestjes en poppetjes, en er zijn er ook bij die vanuit de box al voornamelijk interesse hebben voor smartphones.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.