Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Irene

Irene

13-12-2011 om 19:47

Stunt nr. zoveel

Vanmiddag speelde dochter van net 3 eventjes 5 minuten alleen op haar kamer. Loop ik de gang in, denk ik: wat ruik ik toch? Ik naar boven (geur wordt sterker) en kamer van dochter in (ze had de deur dichtgedaan). En wat zit mevrouw te doen? Die zit met haar vingers in een pot luuf gezellig al haar knuffels in te smeren. ARGH! (de luuf heeft ze uit haar commodekast gehaald, om bij de betreffende lade te komen moet je eerst het bovenblad optillen, maar zoiets blijkt voor haar dus geen barrière)
Toen ik binnenkwam zei ze geschrokken: "jiij mag niet binnenkomen!!" en vervolgens begon ze heel hard te huilen. Zucht. Dit is kind nummer 4 en de anderen deden dit soort dingen dus echt nooit!
De knuffels heb ik maar in de wasmachine gedaan (een hele trommel vol, ze is lekker druk geweest...), maar die doordringende luuf-lucht is er niet helemaal uitgegaan. Het hele huis ruikt er trouwens ook nog naar.
Nu is ze verdrietig, want er was nog maar 1 luuf-loze (en dus droge) knuffel over en daar moet ze nu mee slapen, maar dat is niet de goeie natuurlijk.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

13-12-2011 om 22:06

Oef!

Die heb ik meegemaakt met beide dochters. Oudste heeft eens haar hele bed, de muur en zichzelf ingesmeerd met vaseline. Dat viel nog mee vergeleken met het potje sudocrem dat jongste een paar jaar later in haar haar smeerde. Die heeft weken met een vetkuif gelopen

Rafelkap

Rafelkap

14-12-2011 om 09:06

Luuf?

wat is luuf? Is dat sudocreme?
Ondernemend meisje heb je! Ik heb er ook zo wel 1, maar die is al 6. Gelukkig worden ze uiteindelijk wel verstandiger Ze heeft nu tenminste geleerd dat ze dit niet meer moet doen omdat haar knuffel dan in de wasmachine moet!

ayla

ayla

14-12-2011 om 09:57

Ook meegemaakt

maar dan met sudocreme, wat een troep is dat, dat krijg je nauwelijks nog ergens uit.

Ik moet echter wel zeggen, het rook beter dan de poep die ze op de muren, in haar haren en op haar bed had gesmeerd.

Luuf is

Iets voor de luchtwegen, ziet eruit als vaseline maar ruimt heel sterk naar eucalyptus of iig fris en sterks. Een klein beetje is al erg sterk, dus een hakve pot.. Fjieuw
Sudocreme is wel erger denk ik qua plakgehalte?
Gelukkig is zulk gesmeer mij so far bespaard gebleven. Zoonlief is wel weer met glitterlijmstiften in de weer en dan zit alles daaronder, arrgg.
app-sent

Irene

Irene

14-12-2011 om 12:35

Luuf

Is inderdaad een soort dampoo maar dan voor kleintjes. Het hele huis ruikt er hier nog steeds naar. De gewassen knuffels ruiken nu naar een soort heel vieze combinatie van luuf plus wasmiddel. De droger (waar de knuffels in geweest zijn) ruikt ook naar luuf en ik vrees het ergste voor de was die er nu in zit... oh argh.
Is dit nu meer iets voor meisjes eigenlijk of niet?

Kiki

Kiki

14-12-2011 om 13:54

Mijn zoons

smeerde na bedtijd het hele potje uiercreme in de haar van een van de twee. (en de commode, en het bed, en de vloer, en hun pyjama's)
Elke dag meerdere keren gewassen, maar hij heeft weken met vet haar gelopen

Wat een vieze zooi is dat zeg, hahahaha

Rafelkap

Rafelkap

15-12-2011 om 11:53

Weer wat geleerd

Nee, dit is niet meer wat voor meisjes. Ik dacht juist meer iets voor jongetjes. Dus het zal wel fifty fifty zijn.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.