Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Linda99

Linda99

18-02-2009 om 21:52

Theater

Ik stond bijna op het punt om kaarten voor de theatershow van Kikker te bestellen tot ik zag dat het voor kids vanaf 4 jaar is. Maar die van mij is dus net 3 maar kent al wel alle boekjes van Kikker uit d'r hoofd. Wat is wijsheid? Wel gaan of niet. Of weet iemand een leuk alternatief in de randstad voor de meivakantie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ayla

ayla

19-02-2009 om 08:56

Zelf niet

maar vrienden van ons zijn ene hele tijd terug naar Kikker geweest, misschien wel een andere voorstelling maar ook 4 + terwijl kindje toen nog 3 was. Ging prima, kindje vond het geweldig. Ben ook al eens met dochter naar voorstellingen geweest voor oudere kindjes, Fabeltjeskrant bijvoorbeeld en dat ging tot nu toe altijd goed

Hangt van kind af?

Ik denk dat het ook van je kind afhangt, eigenlijk. Met mijn peuter heb ik het niet aangedurfd, hij vindt dingen nogal snel eng, en laat dat dan ook duidelijk blijken. Ook zijn er natuurlijk kinderen die geen 3 tellen stil kunnen zitten, dat lijkt me ook niet ideaal. Maar als jouw peuter zich netjes gedraagt en niet zo snel overweldigd is, zou het (zie ook Ayla) toch te doen moeten zijn.

Groeten,

Temet

Het zandkasteel

Opa en oma nemen hun kleindochter binnenkort van 2,5 mee naar Het Zandkasteel. Voorstelling loopt volgens mij nog wel ff. Zou je op www kunnen nazien. volgens mij duurt de voorstelling 2 uur en wordt er veel gezongen en gedanst.
De boekjes en filmpjes van Kikker kent ze ook uit haar hoofd, maar qua theater hangt het van de opbouw af, denk ik.....

Linda99

Linda99

19-02-2009 om 11:19

Bedankt

Op zich is de leeftijdsindicatie dus geen belemmering. Jongste dochter is denk ik wel geschikt voor het theater, bij de oudste heb ik het inderdaad nooit aangedurfd.

Elk jaar gaat ze met de creche naar het peutertheaterfestival in onze stad en dat was vorig jaar (eerste keer voor dochter) een groot succes.

Het Zandkasteel stond ook in de planning, maar is overal in de buurt al uitverkocht.

Ik ga nog even verder zoeken wat het aanbod in de buurt is en dan ga ik kaarten bestellen

ayla

ayla

19-02-2009 om 11:47

Linda

kijk eens op deze site http://www.vanaf2.nl/

angel3

angel3

20-02-2009 om 11:29

2 uur?

dat zou ik niet aandurven. Wij gaan elk jaar wel een keer of 5 met de kinderen naar theater, ook met de kleinste van nu ruim 3 (die namen we mee vanaf 2,5 jaar) als het inderdaad niet eng was. Maar ook voor zoon van 5 is een uur echt de limit. De spanningsboog is dan echt op.
Tenzij kinderen echt rond mogen lopen dan redden ze het misschien nog wel maar 2 uur vind ik zelf al erg lang....

Ernst bobby

Ik ga maandag met mijn 3-jarige zoon naar ERnst Bobby en de rest. Ik vind het zelf vreselijk maar hij vindt het geweldig! Ik ben benieuwd...

lisa

Www.dirkscheele.nl

Vanmiddag toevallig naar Dirk Scheele geweest; hij heeft een Dikkie Dik programma en een liedjesprogramma, beide vanaf 2. Zoonlief (3j3m) was erg onder de indruk, felrode wangen en wilde me niet loslaten, maar vond het prachtig!
Kijk maar op zijn website, ook vaak in de randstad (vandaag heemstede).
mammalies

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.