Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
R

R

18-05-2018 om 14:14

Tips voor kind 1,5 jaar

Hallo Allemaal, wat fijn dat U dit leest.
Ik ben voor het eerst hier, wat een feest.

En nu even serieus...

We hebben thuis 2 kinderen, ze zitten kort op elkaar betreft leeftijd, ik ben zelf huisvader.
dat was even een korte inleiding voor ik een vraag of vragen wilde stellen.

ik zit zelf al tijden zonder werk thuis en ben dus vrijwel fulltime huisvader.. en ik heb wel een vrouw waar ik ook mee communiceer en overleg, maar ik vind het wel eens fijn om ook andere mensen naar hun ervaringen te vragen of advies.. of hun eigen manier van opvoeden..

Mijn dochter is 1,5 en ik vroeg mij af of jullie hier op dit forum misschien goede tips hebben wat ik zoals met haar kan doen of ondernemen zodat ze zich ontwikkelt en of vermaakt. ik vind het soms best lastig om dingen te bedenken, maar ik wil natuurlijk wel het beste voor haar.. en ik moet zelf hierin ook weer leren stappen te ondernemen, want ik zit natuurlijk niet zonder reden bij huis.. dus ik dacht misschien kunnen jullie een handje helpen met goede adviezen, alvast bedankt.

Pirata

Pirata

18-05-2018 om 14:27

jawel

Naar de kinderboerderij en binnenkort naar een klein speeltuintje! Er zitten vaak ook andere ouders.
En bij wat minder weer: blokkentorens bouwen, vingerverven, met klei en zand spelen.
Wij hadden geen zandbak maar wel een grote emmer vol zand die we steeds leegkiepten op het terras. En dan maar graven. Na gebruik veegden we het weer op.

Kaori

Kaori

18-05-2018 om 15:50

zwemmen

peuterzwemmen is erg leuk om te doen en helpt bij het watervrij houden van je kind wat weer helpt bij de zwemlessen. En je krijgt zelf ook wat beweging.
Daarna slapen zo ook bijzonder goed is mijn ervaring en dat geeft je weer wat tijd om wat anders voor jezelf te doen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.