Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Voetwrat

Ik heb Formule w gekocht voor de voetwrat van mijn dochter (3,5). Ik wil niet meteen met gillende sirenes naar de huisarts Hebben jullie ervaring met dit middel voor voetwratten?
Ik kan me van vroeger herinneren toen ik een wratje op mn vinger had, deze wel met dit spul verdween.... Ik kan me iig niet herinneren dat ik er ooit voor naar de huisarts geweest ben geweest.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Beetje opletten

Formule W werkt op zich prima, alleen moet je een beetje opletten dat je het spul álleen op de wrat zelf aanbrengt en zo min mogelijk op de huid rondom. De werkzame stof is salicylzuur en dat bijt de gezonde huid bij langduriger gebruik anders weg.

Succes!

Chris (die andere)

Hielp niet

Bij de grote voetwratten van mijn zoon hielp Formule W niets. Ook Wartner (stikstofmethode) had geen effect. Ik ben nu al weken aan het smeren met salicylzuurzalf van de huisarts en langzaam, heel langzaam, worden de wratten kleiner. De zalf maakt de huid week en af en toe kan ik een stukje wrat en omliggend eelt weghalen met een nagelschaartje. We moeten dus veel geduld hebben...

Chris35

Chris35

01-07-2010 om 16:06 Topicstarter

Geduld

tja, hij zal er niet na een week afvallen Het is echter niet zo'n "gewoon" bloemkoolachtig wratje, maar een soort "kuiltje" met een zwarte punt. Volgens mij ook een wrat, maar hij ligt niet op de huid, zeg maar.
Ik vrees dat we over een paar weken bij de huisarts zitten, maar ik wil dat nog ff vermijden. Was al blij dat ze van de week -voor het eerst!- op de tandartsstoel ging zitten

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.