Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Wat voor schoentjes?

Mijn zoontje is nu 16 maanden.
Hij heeft altijd van die leren slofjes of schoentjes met een soft-sole gedragen.
Deze zijn nu echter te klein geworden.

Wat kan ik hem nu het beste kopen voor de komende zomerperiode?
Hij loopt nog niet, dus de schoentjes met de iets stevigere zool zijn nu nog niks voor hem.
Nieuwe leren slofjes?
Of sandaaltjes, maar dan haalt hij dalijk zijn tenen open met kruipen...

Ik heb ook even aan crocs gedacht, zijn jullie daar bekend mee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Slofjes en nepcrocs

Hoi,

Zolang hij niet intensief loopt, zou ik t bij de slofjes houden. En bijv van die nepcrocs van 7 euro voor t kruipen.door de modder enz.
Lekker overzichtelijk nog

Hanne.

Hanne.

08-05-2013 om 17:08

Voor nu

Ik zou alleen in het 'nu' denken.

Grote kans dat hij binnen nu en een paar maanden wel loopt, en dat je dan wat anders nodig hebt.

Voor nu zou ik gewoon doorgaan met wat hij al heeft. Dat heeft hij nu toch nodig.

Van de zomer zie je dan wel weer. grote kans dat hij dan ook weer grotere voeten heeft.

P

P

08-05-2013 om 17:35

Je koopt schoenen als ze zover zijn dat ze buiten gaan lopen. Nu in huis hoef je toch niets meer vanwege de kou ofzo? Dus gewoon sokken aan, desnoods met antislip en dan maar wachten tot hij loopt.

liora

liora

08-05-2013 om 19:58

Shoesme

Dat zijn hele leuke schoentjes tussen slofje en soepel schoentje in. Erg stoer!

Mea Proefrok

Mea Proefrok

08-05-2013 om 20:44

Juist

En alweer ben ik het helemaal met Liora eens qua merkkeuze. Shoesme heeft de perfecte startschoentjes.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

09-05-2013 om 12:10

Ook eens vwb shoesme

Maar P heeft ook wel een punt. Van het dragen van schoenen gaan ze echt niet sneller lopen. Integendeel zelfs. Ik zou binnen dus proberen om vooral zo weinig mogelijk tussen zijn voeten en de grond te hebben.

Marie

Marie

09-05-2013 om 12:11

P - buiten op loopauto

Hoi P,
Onze meiden konden al racen op loopauto's voordat ze los konden lopen. Op loopauto met 9 en 10 maanden en los lopen met 15 maanden. En dan is wat stevigers/warmers aan de voeten wel zo prettig buiten op de tegels (op kdv en thuis). Ook op de fiets trouwens ('s morgens om 7.00 uur kan het ook in de zomer nog best fris zijn voorop de fiets).
Zoiets als schoentjes van Petit-shoe zijn dan heel geschikt.
Trouwens jongetje is 16 maanden en zal dus zeer waarschijnlijk binnenkort los gaan lopen? Dan zou hij nu alvast ook "echte" schoenen kunnen gaan dragen.
Crocks zou ik dus nooit kopen, vind ik spuuglelijk en veel te slap. Trouwens onze meiden hadden als klein kind hele smalle voeten en die zouden Crocks dan "overdwars" kunnen dragen = geen optie.

Tijgeroog

Tijgeroog

09-05-2013 om 17:19

Leren slofjes

Als hij nog niet loopt lekker weer van die leren slofjes kopen. Die zijn ideaal bij kruipen, zeker buiten, waar de ondergrond ook wel eens wat ruwer kan zijn.
Als hij nog niet kan lopen zijn andere schoenen alleen maar voor de sier. Dus als je die graag wil kopen kan het best, maar hoef je niet na te denken over wat het handigst is.
Bij mij hebben ze leren slofjes gehad totdat ze een a twee maanden konden lopen en toen heb ik echte schoenen gekocht.

Crocs

Mijn jongste van 20 maanden loopt nu op schattige mini crocjes maar eigenlijk vind ik dat niet zo goed voor zijn voeten. Toch maar degelijke sandalen kopen ook. Als je kindje nog niet loopt zou ik het bij die leren sloffen houden, bobux ofzo. En binnen gewoon blote voeten of sokken.

Caroline Eijssen

Caroline Eijssen

10-05-2013 om 12:09

Slofjes

Bedankt voor jullie reacties!

Ik ben uiteindelijk voor nieuwe leren slofjes gegaan. Thuis heeft hij inderdaad nu het beter weer is vaak blote voetjes. Maar met naar buiten gaan en op kdv kan hij dan zijnn slofjes aan.

bianca Faasen

bianca Faasen

25-05-2013 om 08:23

Shoesme of bunnies.

Ze hebben van shoesme en bunnies leuke schoentjes voor kindjes die hun eerste stapjes gaan zetten en dus superzachte zooltje.
Zijn echt ideaal.

Mijn dochter van nu 17 mnd liep met 8,5 mnd helemaal alleen goed los.
Ze had toen al mt 22.

Ben dan ook blij dat ze snel is gaan lopen want madam heeft maat 26(leeft op maat kano hihi).
En daar verkopen ze geen leren lopen schoentjes meer in.

Je hebt tot maat 24 overal wel de keus.

Ik hoop dat je kan slagen met fijne slofschoentjes.

Shoesme

Ik heb mijn dochter Shoesme gegeven, hele fijne, zachte schoentjes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.