Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Zindelijk worden: wie kent dit boek?

Al surfend naar heel andere dingen kwam ik net op een site terecht (zindelijkebaby.eu) die dit boek aanprees: 'Pipi Op Het Potje: Eenvoudig, Snel & Gemakkelijk'. Het schijnt een methode te beschrijven waarbij je je kind in drie dagen zindelijk kunt krijgen.
Mijn dochter is 2.3 jr en absoluut nog niet bezig met zindelijk worden. Ik maak me daar ook geen enkele zorgen over, want bij mijn zoons kwam het ook vanzelf. Maar ik ben even benieuwd of iemand deze methode kent en er net zo lyrisch over is als de reacties op de website?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

16-12-2008 om 11:43

Verleiden

Ik zou me niet laten verleiden door zo'n methode. Wat een draak van een site, erg Amerikaans. En natuurlijk is iedereen lyrisch in het gastenboek
Ik zou me totaal niet druk maken en er net als bij je zoontjes op wat meer dagen rekenen dan 3

ok, dit is niet de reactie die je wilt horen hoor

Lean1

Lean1

16-12-2008 om 22:23

Ook gezien

ben benieuwd of iemand hier iets van weet. De titel van het boek stond mij trouwens afschuwelijk tegen. Daarom alleen al niet heb ik dat niet besteld.

Maar mocht het inderdaad een wondermiddel zijn kan ik er nog eens over nadenken.....

Lean

Woutje

Woutje

18-12-2008 om 20:55 Topicstarter

Tja

Ik kreeg de indruk dat het een vlaams boek is. Ik vond het ook een slechte, amateuristische website. Wie geeft er trouwens 100,- p/mnd uit aan luiers? Ik haal de helft nog niet eens, ook al zou ik de Pampers niet in de aanbieding kopen! Maar goed, ik was gewoon even nieuwsgierig of iemand met de methode bekend is. Niemand dus

worried

worried

20-12-2008 om 12:31

ik wel hoor

Je baby op het potje van Laurie Boucke. Daar ben ik mee bezig geweest. Bij ons werkte het niet zo goed, maar er worden wel veel goede resultaten geboekt. Ik heb er veel over gelezen en gehoord.
Het is niet bedoelt voor peuters, maar voor baby's. Is alleen zinvol in de eerste 6 maanden. Ze zeggen wel dat het later ook kan, maar bij ons dus niet. Als ze mobiel zijn zijn ze zich veel minder bewust van hun lichaam en meer van hun omgeving.
Ik vermoedt dat het boek dat jij beschrijft op hetzelfde principe is gebaseerd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.