Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Kersen

Kersen

04-03-2010 om 14:15

Zittend slapen

Hoi allemaal,
onze dochter van bijna 1,5 slaapt sinds kort zittend. Als we haar in bed leggen, dan gaat ze binnen een paar seconden weer zitten, we leggen haar weer goed, voordat wij de deur uit zijn, dan zit ze weer. Na een tijdje valt ze in slaap, en buig ze voorover of aan de zijkant.
Als we dan later gaan kijken, en willen haar goed leggen, dan wordt ze vaak waker en begint het opnieuw.
Heeft iemand ervaring met zo'n situatie? Gaat het vanzelf weer over?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

04-03-2010 om 16:28

Wel zoiets

Mijn oudste zoon sliep vroeger altijd in een idiote houding. Alsof hij in de moskee aan het bidden was, kop naar beneden en kont omhoog. Wellicht kwam dit ook omdat hij zittend in slaap viel, dat weet ik niet. In elk geval lieten we hem lekker in die idiote houding liggen. En ja, het is vanzelf over gegaan.

vlinder72

vlinder72

04-03-2010 om 18:50

En die van mij

slaapt met zijn hoofd achterover gebogen en mijn zijn voorhoofd tegen zijn bedje geduwd. Hij wordt wakker met een afdruk van zijn bedje in zijn hoofd. Leg ik hem weer goed dan ligt hij even later toch weer zo. Gaat het over. Geen idee. Ik hoop het wel anders heeft hij straks definitief een platte plek op zijn voorhoofd.

JOOTJE

JOOTJE

04-03-2010 om 21:14

Hier ook

Dochtertje heeft dit ook lang gedaan
Is ook vanzelf overgegaan ze is nu 2 jaar
Wel apart om te zien hoe ze zo kunnen slapen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.