Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Fransien

Fransien

24-04-2011 om 20:54

7e verjaardag feeënfeestje

Mijn dochter van bijna 7 wil graag een feeenfeestje met speurtocht in het bos. Nou hebben we verzonnen dat er een bij binnenkomt (verkleed dus) met een brief om om hulp te vragen. Een tovenaar heeft de geur van alle bloemen in flesjes getoverd en verstopt, en nou kunnen de bijen de bloemen veel slechter vinden. De bij is wel zo slim geweest om van de verstopplekken foto's te maken en heeft die bij de brief gedaan. Dochter is helemaal enthousiast, vorig jaar hebben we ook zoiets gedaan, maar dan met allemaal prinsessen en een ridder die op zoek gingen naar een draak (en we hadden allemaal roze prinsesjes met groene gezichtjes en groen haar na afloop, de draak wilde wat graag vriendjes worden en iedereen mocht een lik schmink op z'n gezicht en wat groen van een spuitbus in z'n haar) en spelletjes daarvoor waren heel makkelijk te verzinnen. Hier vind ik de spelletjes een heel stuk lastiger. Kunnen jullie meedenken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
May

May

24-04-2011 om 22:17

Even meedenken

- geurtjes raden, allerlei dingen laten ruiken, wat dat moeten feeen natuurlijk goed kunnen
- dierengeluiden nadoen en raden, want dat doet een beetje fee natuurlijk ook goed
- toverliedjes verzinnen en zingen, samen met een toverdansje
- vliegend tikkertje, gewoon tikkertje waarbij ze allemaal moeten blijven fladderen met hun armen. Wie niet fladdert, is af..

Henriette123

Henriette123

27-04-2011 om 10:24

Bellen blazen

Bellen blazen, met een toverstokje; een mooi ingepakt bellenblaas stokje,Wie kan de grootste bel blazen.
Ik dacht dat ik bij de AH koekjesmix voor feeenkoekjes had gezien,

Fransien

Fransien

27-04-2011 om 20:50

Leuk

Leuke ideeen, daar kan ik wat mee. De dierenherkenning leek dochter ook mooi, maar wel moeilijk. Ach, daar vinden we wel wat op. Ik zal ook eens kijken naar de feeenkoekjes, lijkt me wel erg toepasselijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.