Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
San

San

21-06-2014 om 21:47

Dochter erg geschrokken

Hoi allemaal,

Om te beginnen: Ik en mijn man hebben een relatief open huwelijk waarin we duidelijke regels hebben voor elkaar. Nu is het zo dat mijn dochter (8) mij in een niet zo charmante positie heeft gade geslagen 's nachts.. Ik lag ontkleed en vastgebonden op het bed met een andere bedpartner dan mijn man. Ditmaal was ik vergeten om de deur op slot te draaien wat ik doorgaans wel doe. Geweldig stom..

Mijn kleine was natuurlijk in rep en roer, kon niet meer gekalmeerd worden.. Mama werd aangevallen door een enge man volgens haar. Ik kan haar dit ook niet kwalijk nemen en leg uiteraard de volledige verantwoordelijkheid bij mij. Het is nu helaas wel zo dat ze het op school aan vriendinnetjes heeft vertelt. Iets waar ik al voor vreesde. Met als gevolg dat ik al een bezorgde moeder aan de telefoon had, maar dat terzijde.

Ik heb haar vertelt dat mama een grote mensen spelletje speelde en dat er niets aan de hand was. Ze is echter nog steeds erg wantrouwend. Ook als mijn man vertelt dat het niet iets is om over in te zitten klapt ze helemaal dicht..

Dit is niet iets wat ik graag aan de kerktoren hang, vandaar dat ik de vraag aan jullie stel.

Om het vertrouwen terug te winnen: Denken jullie dat het handig is om haar voorlopig tussen ons in te laten slapen?

San

creabea

creabea

22-06-2014 om 09:42

oei

eh.... geen idee. Ik vind het eigenlijk een ontzettend stomme actie maar daar heb je niks aan natuurlijk. Voortaan dat soort spelletjes niet thuis doen, zou ik zeggen.

Waarom zou je haar tussen jullie in laten slapen, om te laten zien dat er geen vreemde dingen bij jullie in bed gebeuren? Het lijkt me wel een heel nare ervaring voor je dochter, misschien kan je haar beter met een psycholoog laten praten als ze er lang mee blijft zitten. 8 jaar lijkt me ook weer wat jong om alles uit te leggen over SM enzo. Heb je haar al wel seksueel voorgelicht, of weet ze nog helemaal niks op dat punt? Als ze al weet hoe gewone sex werkt kun je misschien toch wel wat vertellen (op kinderniveau) over verschillen in sexuele voorkeuren. Maar nogmaals, ik weet het niet zo goed.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.