Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Anna H.

Anna H.

05-10-2008 om 23:15

Dolfje weerwolfje feestje

Hallo,

Heeft iemand ideeën voor een Dolfje Weerwolfje feestje?
Mijn dochter van bijna 8 wil een Dolfje Weerwolfje feestje.

Groetjes Anna

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik lees geïnteresseerd mee

Ik vermoed dat als ik het huidige (onuitvoerbare) idee van zoonlief afschiet, dit wel een goed alternatief is

Irma

Irma

06-10-2008 om 10:40

Volgens mij is er een boek van Dolfje Weerwolfje met een CD erbij. Dan heb je in iedergeval al de juiste muziek.

Irma

Katja

Katja

06-10-2008 om 11:55

Ik heb die cd..

.. als je een kopietje wil, stuur me ff lege cd in envelop met genoeg porto.Dan maak ik een kopie voor je!

Katja
(of kan ik die mp3 tjes ook mailen?)

Bieb

Of je leent die CD gewoon in de bieb. Ik ken 'm. Goed idee.

Dirkje

Dirkje

06-10-2008 om 20:41

Vorig jaar

was er een Dolfje Weerwolfje vakantieboek te koop bij de Hema. Daar stonden tips in voor een weerwolfjesfeest. Oudste wilde lang ook zo'n feestje dus ik heb de ideeën bekeken. Ik vond ze niet zo heel erg bijzonder, maar ik ben dan ook totaal niet creatief. Misschien zijn ze met een beetje creatief denken wel tot echt leuke ideeën te maken. Maar geen idee waar dat vakantieboek nu is. Misschien nog verkrijgbaar via internet?
groet,
Dirkje

M-choice

M-choice

07-10-2008 om 16:46

Linkje

Kijk eens op de volgende "link"

http://www.vanharte.nl/onderwerpen/Feest_voor_Kids/Kinderfeestjes/Dolfje_Weerwolfje_feest/details/

Vooral de vossenjacht lijkt me leuk.

Anna H.

Anna H.

10-10-2008 om 23:23

Bedankt alvast voor de tips

Ik ben niet zo'n touwe forumbezoekster. Dus ik reageer een beetje laat. Dank jullie wel voor de reacties. Het vakantieboek hebben we. Wat me wel leuk lijkt is dat spel dat je de staart weg moet trekken.
Verder staat er als idee een speurtocht in , maar dat doen we elk jaar al. Het is ook altijd leuk , dus waarom niet.

Anna H.

Anna H.

10-10-2008 om 23:57

Veel feestjes draadjes

Gelukkig zie ik nu allerlei feestjesdraadjes staan. De spelletjes zijn wel naar Dolfje weerwolfje spelletjes om te buigen. Dolfje Weerwolfje quiz misschien , met renjerot, ze moeten wel hun energie een beetje kwijt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.