Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Bianca1969

Bianca1969

13-08-2010 om 10:05

Gewoon even juichen: hij is droog!

We hebben wat afgetobt met ons zoontje. Broekplassen ging maar niet over. We 4 of 5 natte broeken op een dag. Ik werd er moedeloos van. Iedere keer hele tassen vol reservekleding mee naar school. Zijn tweelingbroer was al sinds twee jaar helemaal zindelijk, dus ik snapte niks van. En nu is hij bijna 5 en al de hele zomervakantie droog! Nou, één ongelukje, maar dat mag. Ik ben zo trots op hem!!! 's Nachts draagt hij nog een luier, maar dat kan me niks schelen! Overdag zijn we eindelijk helemaal droog!!!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Joepi

Wat een mijlpaal! Gefeliciteerd.

Fleur Mas

Fleur Mas

13-08-2010 om 18:41

Gefeliciteerd

Zo zie je maar, dat ieder kind weer anders is, mijn tweeling van bijna 5 waren wel droog toen ze naar school gingen maar de oudste was al ruim 9 maanden ook ´s nachts droog voordat de jongste ook aangaf geen luier meer te willen, ook twee a drie ongelukjes gehad maar eigenlijk heel soepel verlopen verder,elk kind is anders en de een heeft gewoon wat meer tijd nodig dan de ander, bij de een zal het ook veel makkelijker gaan als bij de ander, maar ik kan me voorstellen dat je supertrots bent en die nachten komen ook goed hoor.

Gefeliciteerd

Ik kan me voorstellen dat je erg trots bent op je zoon! En de nacht komt ook heus wel goed.

elsje78

elsje78

14-08-2010 om 22:45

Hoera

wat een mijlpaal he! Die nachten volgden hier een aantal weken later, die komen ook wel!!

100%mama

100%mama

15-08-2010 om 08:17

Yeah!

Absoluut helemaal top!

Bianca1969

Bianca1969

17-08-2010 om 09:00

Bedankt voor het meejuichen!

groetjes, Bianca

Bianca1969

Bianca1969

19-08-2010 om 10:54

Nou..te vroeg gejubeld

Arme kleine man kwam gisteren al uit school met een natte broek en verdeeld over de middag, schrik niet, kwamen daar nog 4 natte broeken bij.
Zou hij nou van slag zijn omdat de school weer begonnen is? Het is gewoon bijna twee maanden goed gegaan. Ik hoop toch echt dat het binnenkort weer goed komt....

School

"Zou hij nou van slag zijn omdat de school weer begonnen is? "

Ik ken je zoon niet, maar dat verband lijkt me wel logisch ja. Komt vast wel weer goed, hij weet nu dat het kan.

Groeten,

Temet

Hanne.

Hanne.

19-08-2010 om 15:02

Heel herkenbaar

School => ongelukjes is heel herkenbaar. Mij eigen kind is de eerste maanden standaard met een schone broek in z'n tas naar school gegaan, en veel vriendjes hadden in het begin ook ongelukjes. En dat waren kinderen die (soms) al 1.5 jaar zindelijk waren.

Dat jouw zoon ook ongelukjes krijgt lijkt me dus absoluut niet gek. Het is in het begin toch vaak nog een beetje een wankel evenwicht vind ik.

Bianca1969

Bianca1969

06-09-2010 om 14:48

We zijn er toch bijna...

op school is hij helemaal droog gebleven. gelukkig maar, want hij had vorig jaar een juf die het "nogal vies" vond. grromm!
de enige keer dat hij plast is nu tijdens het spelen en dat vind ik geen punt. gaat vanzelf over. hij heeft het dan gewoon zo druk dat hij er niet aan denkt.
groetjes! (en bedankt!)

Bianca1969

Bianca1969

13-09-2010 om 11:01

En nog iets: 's nachts ook droog!

zomaar ineens heeft hij besloten dat het nu tijd is. Al een week de hele nacht droog. Prachtig!

Yahoe

Jippie !

Nou die vent van mij nog 's nachts

met groeten, Jakiro

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.