Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
CCBloom

CCBloom

23-12-2010 om 16:35

Hij gilt zo

Ik heb een heerlijk enthousiast mannetje. Altijd vrolijk, maar weinig een slecht humeur. Echter man man man, wat kan hij gillen. En dat is niet af en toe, maar echt vaak. Niet uit angst, vooral in spel. Maar ook als hij naar beneden komt, door de sneeuw rent, naar school loopt. Ik weet wel dat dit vaak uit enthousiasme is, maar de decibellen die hij eruit gooit, pffffieuw. Hem elke keer op de trap zetten vind ik vervelend, omdat het niet iets bozigs is. Maar hoe kan je het wel laten stoppen, of in ieder geval verminderen?
en zou het te maken kunnen hebben met de buisjes die hij heeft (hiervoor heeft hij waarschijnlijk langere tijd verminderd gehoor gehad, toen gilde hij ook al)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zoon kon ook zo gillen als een keukenmeid en op een gegeven moment heb ik gezegd dat hij mag gillen, maar alleen in de bijkeuken. Niet als straf, maar dat is gewoon het plekje waar hij mocht gillen. Toen werd het een stuk minder en het was sowieso slechts een fase. Misschien kan jij ook een plekje in huis vinden waar hij wel mag gillen maar waar jullie het niet zo horen?

saas

saas

27-12-2010 om 19:06

Zelf zacht praten

Ik heb ook een dochter die graag gilt (5), Ze heeft een plek waar ze mag gillen en wat hier ook helpt is zelf heel zacht gaan praten. De eerste keer stond ze echt raar te kijken, nu weet ze wanneer ik mijn stem een toontje lager doe, zij een toontje te hoog zit.
Maar het zit wel in haar genen denk ik...............

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.