Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Luna

Luna

29-04-2011 om 10:30

Kruimeltje met kleuter?

Ik heb via vakantieveilingen 4 kaarten voor een matinee voorstelling van Kruimeltje gewonnen. Mijn kinderen van 13 en 9 neem ik in ieder geval mee. Maar zou het ook leuk zijn voor een kleuter van net geen 5? Is er iemand die de musical gezien heeft?

Luna

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

29-04-2011 om 10:51

Lange zit

Ik denk dat het een beetje afhangt van je kind. Als je een kind hebt dat muziek en dans etc. geweldig vindt dan zou ik het erop wagen, maar een hele musical is voor een kleuter wel een hele lange zit.
Veel plezier in ieder geval. Ik heb kruimeltje niet gezien, maar wat voor andere musicals opgaat gaat ook voor kruimeltje op denk ik.

Luna

Luna

29-04-2011 om 17:25

Bedankt

Ik denk dat ik het er maar op waag. Volgens mij kan ze het wel en ik denk dat ze het ook wel erg leuk zal vinden.

Luna

Stapelpak

Stapelpak

29-04-2011 om 19:24

In het uiterste geval

(als ze het niet volhoudt en begint te jengelen) zul je haar af moeten voeren Anders stoort ze de spelers en de andere toeschouwers. De leeftijdsindicatie is er vaak niet voor niets. Heb je enig idee voor welke leeftijd deze musical is? Misschien een zoethoudertje meenemen voor de zekerheid (maar dan iets wat niet teveel kraakt)

Luna

Luna

29-04-2011 om 21:39

Zal wel meevallen

met dat afvoeren De voorstelling duurt 2 uur incl. 20 min. pauze, dus dat is denk ik wel te doen. Geschikt voor alle leeftijden, staat te boek als "echte familievoorstelling" volgens de site van Kruimeltje. Ze is vorig jaar ook meegeweest naar de eindmusical van de oudste en dat ging goed. En een tijdje terug is ze ook meegeweest naar een andere voorstelling, bedenk ik me net. Duurde ook een uur of twee geloof ik.
Ik ga morgen wat filmpjes met haar bekijken. Als ze het niet leuk vindt regel ik oppas voor haar.

Bedankt!

liora

liora

30-04-2011 om 11:21

Vast

Hoi,

Heb de musical niet gezien maar is vast superleuk. Een kleuter kan dat toch wel? Heel duidelijk vantevoren zeggencwat de regels zijn en wat je verwacht.

En wat zachte snoepjes lijkt me inderdaad een goed plan!

Liora

soepstengel

soepstengel

04-05-2011 om 11:17

Wij zijn wel geweest

Hij is erg mooi maar het is moeilijk te begrijpen denk ik voor haar, er zaten toen een aantal kleintjes die op schoot zaten dus die waren er wel. En idd anders iets meenemen dat ze het toch vol kan houden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.