Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Pelle

Pelle

18-05-2011 om 08:30

Leuke situatie

Auto moest voor APK dus Pelleman kwam maandag eind van de middag thuis met een leenautootje: een vrijwel nieuwe citroën C1 ofzo (heel klein in onze beleving, dus driedeurs). Omdat ik een klein uur later met mijn eigen kinderen en een vriendje naar hun sport moest bekeken we even de auto (waar zit alles).

Pelleman zei al: je moet eerst de stoel naar voren doen zodat de jongens er achter in kunnen, jaja...

Puntje bij paaltje: vriendje is er, Pelleman doet de passagiersstoel naar voren maar er ontstaat wat weinig ruimte. Vervolgens zegt hij tegen vriendje: nou wurm je hier maar door, tis een klein autootje en wat zegt vriendje? Uhh ik kan ook gewoon door deze deur hoor? Bleek het toch een vijfdeurs te zijn maar met meegespoten portierhandvaten!

Een uur later moest ik nog lachen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jade

Jade

18-05-2011 om 10:52

Pelle,

deze hoort eigenlijk bij ´Ouderbloopers´

Moek

Moek

18-05-2011 om 10:52

Slim mannetje!

Ik was hier ook in getrapt, ben niet zo technisch!

Puck

Puck

19-05-2011 om 12:16

Geweldig

Ik liet je posting aan Puckman lezen en toen wilde Puckoudste ook weten waarom papa zo in een deuk lag. We hebben er ernstig om gelachen. In plaats van Pelle van OO en geocachen zal het nu wel Pelle van de 3-deurs-auto gaan worden.

Ik heb zelf ook zo'n auto

Nou ja, een Peugeot 107 ( 5 deurs) dan (zelfde model als de C1).
Wegens omstandigheden breng ik de twee jongste kinderen van de buuf naar het KDV op donderdag. En op 1 donderdag gingen we wat later omdat we met ons gezin naar de tandarts moesten. Middelste kind van buuf was hem gepeerd en zijn vader heeft hem opgehaald om hem alvast in de auto te zetten terwijl ik baby van buuf in de maxi-cosi hees. Kom ik buiten, zie ik Pindaman ontzettend lachen achter het raam; had buurman zijn kind in de stoelverhoger gezet via, inderdaad, de voordeur. En hij dacht al dat het zo krap was *proest*.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.