Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Juno

Juno

28-06-2016 om 21:02

Mijn kind is kwijt!

Kind moest vandaag om 14.00 zijn schoolboeken inleveren en ik ben met zijn zus naar een naburig dorpje gegaan voor boodschappen. Toen we eind van de middag terugkwamen was hij niet thuis. Niet gek, kan bij een vriendje zijn. Rond etenstijd was hij er nog niet en ik ben nu echt heel heel erg ongerust.
Hij heeft geen telefoon, we hebben al zijn vrienden geappt van wie we het nummer weten en man rijdt overal langs waar hij zou kunnen zijn.
Wat ik wil met dit bericht? Helemaal niets maar ik ben echt erg ongerust. Kotsmisselijk.


Yta Chalne

Yta Chalne

28-06-2016 om 21:04

vreselijk

Wat verschrikkelijk! Je hebt er niks aan, maar ik voel zo met je mee! Ik hoop dat hij heel, heel snel terecht is!

vlinder72

vlinder72

28-06-2016 om 21:06

Hoe oud?

Ik kan mij je paniek voorstellen. Ik zou zelf beginnen met het bellen van al zijn vriendjes (op school en sport en zo). En ik zou mijn andere kinderen op de fiets de wijk door laten fietsen. Langs de speeltuinen, de bibliotheek, de sportvelden.

Is hij over een half uur er nog niet en heeft niemand hem gezien dan zou ik toch maar de politie bellen.

Natuurlijk hoop ik dat hij nu met weer binnen komt lopen.

Juno

Juno

28-06-2016 om 21:12

Twaalf jaar, Pdd-nos en ADHD. Alle vriendjes die we weten hebben we al gecontact. Van de mensen van wie we geen telefoonnummer weten maar wel een adres rijdt man langs. Hij is met de fiets weg dus kan echt overal zijn. Man kijkt overal, ik ben thuis voor het geval hij er opeens is.

Sally MacLennane

Sally MacLennane

28-06-2016 om 21:12

wat een schrik!

Ik zou toch maar even de politie bellen, al was het alleen maar om advies te vragen. Sterkte, ik hoop dat het verloren schaap gauw weer veilig thuis is!

V@@s

V@@s

28-06-2016 om 21:20

Sterkte

Wat een nachtmerrie, hopelijk valt het mee. Ik zou toch de politie direct inschakelen. Die kunnen ook burgernet inzetten bijvoorbeeld.

O getver.

Kotsmisselijk van de ongerustheid, begrijpelijk.

Is hij wel op school geweest om de boeken in te leveren? Hebben klasgenoten hem gesproken en zien vertrekken naar huis?

Nog belangrijker: is hij weer terecht intussen?

Oh Juno

Wat zal je ongerust zijn! Ik vind de tip van Sally een goede, bel de politie voor advies. En laat je het ons weten als hij zo weer terug is?

skik

@nnemoon

@nnemoon

28-06-2016 om 21:25

wat akelig

Wat zullen jullie geschrokken zijn. Ik kan je geen andere tips geven dan die al zijn genoemd. Ik denk aan jullie en hoop dat hij weer snel thuis mag zijn. Sterkte!

Triva

Triva

28-06-2016 om 21:26

politie bellen ja

want die doen midden in de nacht geen burgerbericht uitzenden, nu kan het nog.

Ely

Ely

28-06-2016 om 21:28

O Juno

Wat naar! Heel veel sterkte!
Niet twijfelen om politie te bellen en iedereen te mobiliseren hoor, als het in zo'n situatie niet mag, wanneer dan wel. Kunnen anderen misschien helpen zoeken.
Nogmaals stetkte

Aagje Helderder

Aagje Helderder

28-06-2016 om 21:31

Wat akelig!

Sterkte, ik hoop dat hij gauw terecht is!

Triva

Triva

28-06-2016 om 21:32

linkje

https://www.politie.nl/themas/vermissing.html

Ik hoop maar dat dit al niet meer nodig is....

Jay

Jay

28-06-2016 om 21:42

wat erg

Mijn grootste angst, ik hoop hier heel snel een berichtje van je te zien dat hij gevonden is... pfff ik word er zelf al bijna misselijk van... veel sterkte!

bieb63

bieb63

28-06-2016 om 21:55

wat vreselijk!

Al meer bekend? Politie gebeld?

40er

40er

28-06-2016 om 21:58

pfff

Je ergste nachtmerrie! Ik hoop dat hij inmiddels gevonden is!
{Knuffel}

Vesper Lynd

Vesper Lynd

28-06-2016 om 21:59

Bellen

Jeetje wat erg. Bij een 12-jarige kun je zeker wel de politie bellen. Die mag je rond etenstijd toch wel thuis verwachten. Heb je de mentor/school ook gebeld?

Inanna

Inanna

28-06-2016 om 22:01

Oh nee!

Wat verschrikkelijk.
Ik hoop dat hij inmiddels terecht is.

blik

blik

28-06-2016 om 22:01

Ach Juno

Ik leef hier ook mee, wat een zorg!

Ajakkes toch

Juno… Ik hoop zo dat hij inmiddels terecht is! Echt vreselijk dit...

mijn god

Juno, wat een nachtmerrie. Bel de politie.
Hoop zo dat je hem nu staat uit te kafferen..

Ja of

Even je onrust bedwingen en rustig luisteren hoe zijn dag was en hoe hij de weg naar huis weer heeft gevonden.

AnneJ

Ja natuurlijk, was maar bij wijze van spreken. Maar ik weet niet of je nog van onrust kunt spreken na zo veel uren. Juno is gek van bezorgdheid denk ik.

O zeker Anneque

Hopelijk valt het wel mee en is het een geval van ontdekte vrijheid die wat tijd betreft even uit de hand liep. Zonder te beseffen dat ouders daar nog niet tegen kunnen en gewaarschuwd dienen te worden.
Ik hoop zo dat het inmiddels met een sisser is afgelopen. Wat kun je je immens zorgen maken.

Pooh Bear

Pooh Bear

28-06-2016 om 22:35

O gadver

Wat eng. Ik hoop dat hij inmiddels terecht is

Juno

Juno

28-06-2016 om 22:35

Terecht!

Buurmeisje en dochter hebben al hun appcontacten laten weten dat zoon vermist is en gezocht werd. Eén van die kinderen zag een snapchat langskomen waar hij op stond en heeft dat doorgestuurd naar buurmeisje. De snapchatter zelf kennen we niet. Buurmeisje heeft aan vriendin de gegevens gevraagd van de snapchatter en ik heb gebeld. Heel warrig verhaal, ja hij is hier, nee ik heb hem naar huis gestuurd maar hij weet de weg niet... En ik ondertussen vragen waar ze zijn, in welk dorp, met wie enzovoort, allemaal joelende pubers op de achtergrond, meisje steeds afgeleid dus was niet duidelijk of ze tegen mij slrak of tegen een ander. Werd er nog opgehangen ook! Weer gebeld en kreeg godzijdank zoon aan de lijn. Hij moest blijven waar hij was en man is kind met de auto met fietsendrager gaan ophalen.
De kinderen met wie hij was kenden we ook niet en de ouders bij wie hij gegeten heeft hebben ook niet even gevraagd of zijn ouders wel wisten dat hij bij hun ging eten. Kind heeft momenteel geen telefoon. Gelukkig is hij weer thuis, ik ben dolblij!
Hij zegt dat hij Ritalin heeft ingenomen maar ik betwijfel het. Dit is echt een Ritalinloze actie. Wat ontzettend fijn dat er whatsappgroepen zijn!

Geweldig Juno

Gelukkig goed afgelopen.

oh godzijdank

Wat een enorme opluchting meid!!!

Triva

Triva

28-06-2016 om 22:38

wat fijn

Pffff....

Nou en een waarschuwing

Als er pubers mee eten altijd even vragen of de ouders weten dat ze blijven eten en zonodig helpen naar de telefoon.

Pffff

Gelukkig, weer onder moeders vleugels!!!!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.