Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Ron  de Boer

Ron de Boer

08-11-2010 om 21:43

Nog steeds niet zindelijk

Ik ben nog steeds niet zindelijk en heb een lichamelijke handicap, ik voel niet dat ik moet plassen of poepen s,nachts plas ik in bed , en ook overdag ben ik niet altijd droog, ik moet dan ook een luier om van mijn ouders, maar ik wou dat ik zindelijk was, maar ik kan er niets aan doen.
Mijn vader en moeder worden er wanhopig van dat ik niet zindelijk ben op 12 jarige leeftijd ik ben autistisch.
Ik heb al heel veel er aan gedaan met mijn ouders, voordat mijn ouders naar bed gaan wordt ik wakker gemaakt en ben toch de volgende ochtend nat, ook de wekker methode gedaan, en medicatie gehad, mar niets wil helpen om mij zindelijk te krijgen, ik ben ook al bij de kinder arts geweest.
Ik hoop dat ik ook zindelijk wordt.

Robin

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

09-11-2010 om 11:20

Ik zit me al de hele tijd af te vragen of dit bericht echt is? Zo ja, dan vind ik het geweldig goed dat je dit bericht plaatst. Misschien kun je je vader of je moeder hier dan de vraag laten stellen of iemand mee wil denken?

Ron  de Boer

Ron de Boer

09-11-2010 om 11:50

Nog steeds niet zindelijk

Ik heb dit bericht met mijn ouders samen geplaatst

Robin

Ron  de Boer

Ron de Boer

09-11-2010 om 12:30

Nog steeds niet zindelijk

Ja ik ben bij de plas poli geweest, en nu word ik aangemeld voor het droogbed centrum in Meppel

Robin

Guinevere

Guinevere

09-11-2010 om 13:34

Droogbed centrum

Misschien is er hier wel iemand die dat centrum in Meppel kent. Ik hoop dat je goede hulp zult krijgen!

Ron

de dochter van een vriendin is in Meppel geweest. Ze heeft daar een paar keer vijf dagen achterelkaar doorgebracht. Daarna ging het een stuk beter.

Veel succes, want het is best ingrijpend om daar telkens te zijn. Het is gewoon echt een klote probleem.

Sterkte!

groetjes van Purk

mirreke

mirreke

11-11-2010 om 12:39

Hoi ron

Ik wil je even sterkte wensen. Wat jij hebt lijkt me niet leuk, en ik hoop echt dat je bij het droogbed centrum kunt worden geholpen. Mijn kinderen hebben niet dit probleem gehad, maar ik heb wel een zoon met autisme. Hij heeft pdd-nos.
groetjes, Mirjam

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.