Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Tango

Tango

17-02-2011 om 21:54

Pfff, partijtje voor 10-jarige

Tangodochter wordt eind maart 10 jaar en daarvoor willen we natuurlijk een spetterend feestje organiseren. Zelf wil ze het liefst een playbackshow, maar ik zie dat helemaal nog niet voor me. Hier in huis hebben we daar geen ruimte voor, dus dat wordt dan toch een zaaltje huren ofzo. Installatie hebben we wel, maar verder moet je het toch ook nog een beetje aankleden natuurlijk met lampen e.d. En kostuums etc. waar haal je dat nu weer vandaan? Het liefst zou ik iets hebben in de buurt (Alphen a/d Rijn) wat een beetje georganiseerd is, dus locatie met alles erop en eraan en dan nog begeleiding erbij. Ik ben zelf niet zo creatief.
Wie heeft suggesties, het mogen ook hele andere suggesties zijn hoor, voor leuke partijtjes. Tot nu toe heb ik nog niets anders kunnen vinden wat ze wil, ik heb al discofeestjes, discozwemmen, bowlen etc. aangedragen, maar vindt ze allemaal niets.
Pfff, was ze nog maar 6....toen was het toch wel makkelijker hoor.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Elx

Elx

18-02-2011 om 07:16

De beach?

Doet de beach in Aalsmeer niet karaoke? Volgens mij kan je daar wel een zaaltje huren.

Is er niet een buurthuis, zaaltje bij de kerk, of sportclub ergens in de buurt. Geen flauw idee hoe duur dat is. Zelf beetje versieren, kinderen zelf verkleed laten komen als hun muziekidool.

Veel succes en plezier!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Uitstellen en buiten?

Hier is jongste ook in maart jarig,die wilde ook een dicso-karakoke feestje een keer. Toen hebben we het uitgesteld en ergens begin juni gedaan en onder de carport, samen met buurmeisje die ernaast woont. Buurt ingelicht, overal in huis groepjes die oefenden en aan het verkleden waren (ook bij buren) en bij het optreden kwam de halve buurt kijken. 10 uur was het afgelopen, ook fijn voor de buren. Wij hadden ook nog wat dicolichten gecharterd.
groeten albana

Leuk idee!

Ik zie het wel voor me. Vroeg vantevoren een uitnodiging sturen met leuke plaatjes van internet met het verzoek om een liedje uit te zoeken en verkleed als je "ster" te komen. Dan gaan die meiden vast al groepjes vormen en oefenen. Discolampjes hebben ze bij intertoys. Verder kerstslangen en lampjessnoeren. Aan tafel een grote spiegel met lampjes eromheen voor het laatste optutten.
Dan de bank aan de kant en voor een (witte) muur optreden. De anderen zijn publiek en zitten op de grond.
Lintjes kopen bij feestartikelenwinkel en kaartjes eraan maken met: "playbackshow Tangodochter" erop om mee te geven. Eventueel foto maken tijdens optreden, die afdrukken op de computer en meegeven in een lijstje (van de action)
De kamer waar je het in doet hoeft niet heel groot te zijn, wij hebben iets dergelijks gedaan en onze woonkamer is 16 m2. Tenzij je natuurlijk de hele klas wilt uitnodigen...

Anne

Anne

22-02-2011 om 21:50

Alternatief..

Tango, geen ervaring met grote feesten, maar als je nog een alternatief wilt aandragen: mijn dochter heeft net een slaapfeestje gegeven (er waren 8 meiden, ieder eigen slaapspullen/luchtbed etc laten meebrengen) en de meiden hebben hier thuis kussenslopen beschilderd, een quiz over slapen/dromen gedaan, gegeten en filmpje gekeken. Ging allemaal super goed en makkelijk!

Mocht ze dit een leuk alternatief vinden en je wilt meer info (praktische tips), laat dan maar weten. Wel voorbereiding nodig, maar goed te doen! (en n.m.m. makkelijker dan een discofeest!)

Tot slot: als zij iets wil wat jij niet te doen vindt, hoef je dat natuurlijk niet te doen, maar ik zou wel vooral iets (evt. dus iets anders) gaan doen wat zij wel leuk vindt. Laat haar vooral toch zelf iets bedenken....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.