Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
sanne

sanne

20-10-2009 om 16:40

Poppenhuis

Hallo
Ik denk erover om voor mijn dochterje een poppenhuis te kopen voor sinterklaas. Ik heb hier echter helemaal geen ervaring mee en zie op internet veel verschillende, qua grootte maar ook qua prijs! Weet iemand waar ik op moet letten? In ieder geval de grootte want ik zag er 1 van meer dan een meter en ik vond dat wel erg groot.Wie heeft er tips voor mij?
Alvast bedankt, groetjes Sanne.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wilma

Wilma

20-10-2009 om 16:49

Hoe oud is je dochter?

Mijn dochter heeft een poppenhuis van 't Kruidvat, van een tientje. Die was en is prima, maar meer zou ik er niet aan uitgeven eerlijk gezegd. Als je een peperduur ding koopt, zul je zien dat ze 't maar kort leuk vindt. Als je een spotgoedkope doet en ze vindt 't tóch helemaal 't einde zou je altijd nog kunnen overwegen om een andere te kopen.

Hier is 't poppenhuis van Playmobiel (lelijk ding, maar goed) toch echt meer in trek dan 't houten poppenhuis.

Groetjes,
Wilma

sanne

sanne

20-10-2009 om 16:58

Mijn dochtertje is 5 jaar. Is dat een goede leeftijd voor een poppenhuis?
Groetjes Sanne.

Sera

Sera

20-10-2009 om 19:15

Poppenhuis

Mijn kinderen hebben het poppenhuis van Playmobil. Niet het moderne poppenhuis maar het oude Victoriaanse poppenhuis. Er wordt heel veel mee gespeeld. Je kan er ook allerlei uitbreidingen voor kopen. Zo hebben wij een extra verdieping, een koets, een tuinhuisje en nog veel meer voor erbij. Het nadeel is wel dat het een duur huis is en je moet alle meubeltjes apart kopen.

Mijn kinderen hebben ook een poppenhuis van duplo. Dat is wel leuk maar niet meer als ze al vijf jaar zijn.