Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Tips gezocht om op een leuke manier kadootjes te geven

Onze zoon wordt 10 en geeft een lasergame feestje in het bos.
Eerst eten we natuurlijk taart thuis en kunnen de kadootjes worden gegeven, alleen wil ik iets anders dan gewoon geven, of verstoppen.
We hebben nu 2 jaar achter elkaar vragen in ballonnen gedaan die ze om de beurt mochten kapotprikken, maar zoon wil nu iets anders. Maar wat?!
Heeft iemand een ideetje??

groetjes Dushi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jesse_1

Jesse_1

27-05-2009 om 11:35

Uh...

Met een dobbelsteen gooien en wie 6 gooit mag kadootje geven (vind ik niet zo héél leuk), of in een kring en op de muziek een voorwerp doorgeven en wie het voorwerp in handen heeft mag zijn kado geven oid

anonimia

anonimia

28-05-2009 om 07:08

Wie heeft er nog meer tips?

mag/moet een beetje stoer zijn, 't zijn allemaal jochies van 10.

Tnx
Dushi

Ballonnen kapot prikken

Hoi, wij blazen zoveel ballonnen op als er gasten komen + 1 extra. Voordat je de ballon dichtknoopt, stop je in elke ballon een naam van één van de gasten, en in 1 ballon doe je een briefje met "En nu gaan we feesten!"
De jarige mag beginnen met het kapot prikken van een ballon. De naam die dan uit de ballon knalt mag kado geven en de volgende ballon laten knallen. Als de laatste aan de beurt is, heeft ieder zijn kadootje gegeven. Hij/zij mag dan de ballon doorprikken die nog over is, met het briefje"En nu feesten". Het is wel handig die laatste ballon apart te houden.
Misschien vind je het wat?

dushi1

dushi1

30-05-2009 om 16:30 Topicstarter

Kooiker

Bedankt voor je tip, alleen dit hebben we al 2 jaar achter elkaar gedaan, dus vandaar mijn vraag.
Het zijn allemaal stoere jongens, dus het moet niet te kinderachtig zijn.
Wie o wie????
dushi

dushi1

dushi1

31-05-2009 om 21:40 Topicstarter

Mijn zoon vindt dat gewoon nog leuk

als het maar stoer is en niet kinderachtig.
Ik zat zelf te denken aan het volgende: elk kind levert iets van zich zelf in, mijn zoon moet dan raden van wie het is, is het goed dan geeft degene zijn kadootje.
Is dat wat? Of toch kinderachtig??
Dushi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.