Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Fruitella

Fruitella

12-06-2015 om 12:23

Vrolijke jongensschooltas, groep 6?

De schooltas van zoon is nu echt versleten.

Hij gaat naar groep 6 en hij wil graag een vrolijke schooltas maar niet kinderachtig.
Liefst stoer maar ook vrolijk. En anders alleen vrolijk. Ehhhhh!? Ik kom vooral veel
vrolijke tassen tegen voor meisjes of ze zijn te kinderachtig.

Wie weet of je zoiets kan vinden of is dat voor deze leeftijd een onmogelijke opgave?

Half a twin

Half a twin

12-06-2015 om 13:04

Frankrijk

Ik weet niet of je die kant op gaat van de zomer, maar daar hebben ze bij de grote supermarkten volop keus. 6jaar geleden wilde mijn dochter daar een tas uitzoeken, dan had ze tenminste niet dezelfde Mega mindy tas als de andere meisjes. Kwam mooi uit want in groep 5 moesten de kinderen een 23 rings multomap hebben voor het huiswerk en paste perfecr in die franse tas. Een soort rechthoekige rugtas.
3 jaar geleden kocht zoon er ook een in Frankrijk. Van beide tassen was de kwaliteit goed. Dochter heeft hem gebruikt tot en met groep 8.

barvaux

barvaux

12-06-2015 om 13:19

Of Scapino

Niet al te ruime keus, maar wel goedkoop. Heb er ooit een donkerblauwe rugzak gekocht met een voetbal erop. Prima ding, lang meegegaan, kostte weinig.
Ze hebben er nu een met camouflageprint zag ik. Ik houd er niet van, maar héél veel jongens uit groep 6 wel

https://www.scapino.nl/accessoires/rugzakken/view-20

En anders

even in een tassenwinkel gaan neuzen. De oude modellen gaan er uit om ruimte te maken voor de tassen voor het nieuwe schooljaar.

Ik had hetzelfde probleem, zocht een rugtas voor dochter die straks naar groep 6 gaat. In de winkel alleen tassen met Disney prinsessen, Frozen, Cars, of alweer richting rugtassen voor de middelbare school. De verkoopster tipte me dat ze in een outlet, verderop in hetzelfde winkelcentrum, de 'oude' tassen hadden staan. Daar gekeken, en een superleuke tas met roze, bloemen en glitterletters op de kop getikt.

Of ontwerp er zelf eentje!

Via onderstaande link kun je zelf een tas laten bedrukken met een afbeelding en/of tekst naar keuze. Echt superleuk! Niet heel goedkoop (ook niet echt duur vond ik) en de kwaliteit is prima!

http://www.bulbby.com/nl/shop/tas-met-naam.html?affiliate=adwords&gclid=Cj0KEQjwhuqrBRCFuPz4ipOx5JIBEiQAZJ7F-hgj5rcOA1rn1J47fV_sXm2Ph6eW1cocLW105EQi8O8aArMQ8P8HAQ

cap

cap

13-06-2015 om 07:23

vrolijk

posting 3 en 7 lijken me perfecte rugtassen voor een jongen die ook nog een leuke opdruk wil

gamekarakter

Mijn zoon vroeg en kreeg destijds een rugzakje met Luigi erop. De Marioversie was in de speelgoedwinkel te koop, Luigi heb ik via internet moeten bestellen.

Overigens is de kwaliteit niet heel geweldig, maar hij heeft m nu toch alweer meer dan een jaar. Of hij het nog een jaar gaat volhouden weet ik niet. Kostte destijds 15 euro, niet heel goedkoop voor zo'n soort rugzakje.

Volgens mij kan je via internet de nodige rugzakken vinden met cartoon- of gamefiguurtjes erop.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.