Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
miep

miep

28-12-2008 om 21:23

Welke meubels in kleuterkamer

Dochter van 3 moet nieuwe "meubeltjes" in haar kamer hebben. Een peuterbed heeft ze al, nu een kledingkast erbij en (en hier gaat de vraag over) een of ander opbergding/kast/rek voor speelgoed en een tafeltje/bureautje.

Wat is handig voor de leeftijd 3.5 tot ca. 7 zeg maar?

Ik loop regelmatig Ikea en Trendhopper en Leen Bakker binnen maar kan nog niet echt iets vinden waar ik super enthousiast over ben...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kleuter

hoi
mijn kleuter van 4 heeft een bed en een kast, en een kastje naast haar bed waar lampje, cd-speler, boeken en wat knuffels op staan. Ik heb 'm bij praxis gekocht, is ook te koop op de internetwebsite volgens mij. Vier planken boven elkaar, schuin naar achter, in white wash.

Daarnaast heeft ze zo'n Ikea Trofast kast van hout waarin je van die plastic bakken kan doen, voor het speelgoed (poppenkleren, verkleedkleren, barbies noem maar op). Ideaal want ze krijgen telkens meer speelgoed en zo is het snel opgeborgen.

ze heeft ook nog een klein tafeltje met 2 stoeltjes maar die zou ik weghalen als ze niet zo'n grote kamer had, en een speel-keukentje.

Groetjes
Gruffalo

ayla

ayla

29-12-2008 om 14:36

Kleuter van 4

heeft een bed van Ikea, dit is omkeerbaar, nu is het een laag bed maar je kunt het ook omdraaien naar een halfhoogslaper. Daarnaast heeft ze een laag wit kastje van Ikea. Volgens mij is dat van de Hensvik serie. Plus een tafeltje met 2 stoeltjes. Daarbij nog een 2 deurs kast, wederom Ikea, de is erg hoog en komt bijna tot aan het plafond. daartegenaan staat een hoge trofast kast met bakken erin. Dochter heeft een vrij grote kamer

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.